Skip to content

eNet

Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
Az azonnali fizetési rendszer bevezetését a felnőtt magyar internetezők 83 százaléka hasznosnak tartja. A rendszertől a hét minden napján, 0–24 órában 5 másodperc alatt teljesülő utalások által nyújtott kényelem mellett a készpénzhasználat visszaszorítását is várják. Másodlagos azonosítót felük tervez regisztrálni, ennek használatát illetően már megjelennek a biztonsággal kapcsolatos félelmek is – derül ki az eNET friss kutatásából.
A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra
-
Az eNET és Reacty Digital év elején indított kutatásában a webáruházak üzemeltetési kérdéseivel foglalkoznak. Felmérik többek között azt, hogy ki milyen webshop motort használ, mennyire elégedett vele, mik a legfontosabb szempontok egy webáruházban a saját és a vásárlóink szemszögéből.
Amit csak lehet, automatizál a Billingo online számlázó
-
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások (KKV) számlázási gyakorlatában egyre inkább előtérbe kerülnek a digitális megoldások, tízből négy KKV már számlázó programot használ.
hungarian-ecommerce-2019
-
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac, több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést.
A felnőtt magyar internetezők 91%-a, 5,4 millió ember vásárol online Magyarországon
-
Hazánkban az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját a jövőben vélhetően egyre inkább a vásárlás intenzitásának a növekedése jelentheti majd.
Németországban már fizetnek azért, hogy átvegyük a szomszéd csomagját
-
Automatizációval és innovációval vajon átvészelik a csomagszállítók a szektorban tapasztalható munkaerőhiányt és az erősödő árversenyt?
A netes vásárlók többsége külföldről rendel
-
eNET infografika: a legfőbb tudnivalók a magyar netezők egyre növekvő külföldi online vásárlásairól.
Így készítsd fel a webshopod a Black Fridayre
-
Az eNET friss Black Friday-es vásárlási terveket vizsgáló kutatásából kiderül, hogy bár kevésbé lelkesek a magyar netezők, mint tavaly, mégis akár 110 milliárd forintot is elköltenének.
A netezők már inkább készpénzmentesen fizetnek
-
Egyre többen választanak online fizetési megoldásokat Magyarországon, terjed a mobilfizetés és a kártyaadatok elmentése is.