elemzés
-
A 2022-es makrogazdasági kihívásokat követően az olyan tényezők, mint a lassuló gazdaság és a vásárlóerő csökkenése komoly hatással lesznek 2023-ban a kiskereskedelmi eladásokra – derül ki a Deloitte jelentéséből.
-
Az év eleji feltöltődés mellé jól jöhet egy csokor kihívás, várakozás a 2023-as évre vonatkozóan, azaz mire készülhetünk az e-kereskedelem terén az előttünk álló évben.
-
A Digital Commerce 360 szerint az online piactereken (például Amazonon, Alibabán) történő értékesítés a globális e-kereskedelem 67%-át teszi ki.
Legfrisebb cikkek
-
A külföldi kereskedőknél sokszor szélesebb választékhoz vagy kedvezőbb árakhoz juthatnak hozzá a vásárlók, a lokálpatriotizmus itt már könnyen a háttérbe szorul.
-
A SWOT elemzés egy, a marketingben gyakran használt módszer, amely a stratégiaalkotás folyamatában játszik fontos szerepet, és e-kereskedelmi vonatkozásban is tökéletesen használható.
-
Ami tavaly működött, idén is működni fog? Mit tegyünk, ha sok negatív hozzászólás érkezik? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kereste a választ a Neticle e-kereskedelmi elemzésében.
E-ker hírszemle
-
Az idei évben a szolgáltatók sokan kényszerültek az online térbe. Mik voltak a fő szempontok, miről posztoltak a szolgáltatók és hogyan vélekedtek a fogyasztók? A Neticle online média- és szövegelemző cég kutatása erre kereste a választ.
-
Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom, ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat.
-
A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
Legfrisebb cikkek
-
A legalapvetőbb mutatókat gyűjtöttük össze, amelyeket mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni, ha videós tartalmakkal szeretnék megragadni a vásárlóink figyelmét.