direct to consumer
 -  
Az idei évre is áthúzódó makrogazdasági kihívásokkal küzdő D2C márkák sokféle eszközt bevetnek a minél jövedelmezőbb működés érdekében. Áttekintjük a legfontosabbakat.
 -  
A ruhaipari gyártók körében tavaly megduplázódott a DTC kereskedelem aránya, és a Nike-tól a Levi’s-ig szinte minden cég arra törekszik, hogy növelje eladásait ezen a területen.
 -  
Az e-kereskedelem előretörésével egyre több, világszerte ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a kereskedői láncolat kihagyásával, közvetlenül a fogyasztóknak is értékesíti a termékeit.
							Legfrisebb cikkek						
				 -  
A DTC értékesítési modell értelemszerűen kannibalizálja a hagyományosan közvetítő szerepet betöltő e-kereskedők piacát, vagyis a nagy márkákat értékesítő kereskedőknek még ádázabb küzdelemre kell készülniük.
 -  
Mint az cikksorozatunk első részéből már kiderülhetetett, korántsem egyszerű, de komoly és nyereséges üzletetet építhetünk a Direct To Consumer modell segítségével.
 -  
A 21. század digitális kereskedelmének fontos eleme a direct-to-consumer üzleti modell. De mit is jelent ez pontosan és hogyan alakult ki mai formájában?
							Legfrisebb cikkek						
				








