Skip to content

csomagvisszaküldés

utánvétes
-
A webáruházak legnagyobb problémája a nemfizető ügyfelek kezelése, különösen az utánvétes rendelések esetén. Amikor a vevő megrendeli a terméket, de nem veszi át, a webshop tulajdonosának előzetesen költségei merültek fel, ami ebben az esetben veszteségként jelentkezik vállalkozása számára.
453777267_865041532161398_4661761957547367101_n (1)
-
A külföldi piacokon is értékesítő kiskereskedők egyik legnagyobb gondja, hogyan kezeljék a visszaküldött árut. Az ezzel kapcsolatos rossz döntések könnyen felemészthetik az értékesítésen elért nyereséget. Egy erre a feladatra szakosodott vállalat tapasztalatai bepillantást adnak abba, amivel ezen a téren szembe kerülhetnek a boltosok.
450507955_1006862081022179_173107634249545095_n
-
Az egykor virágzó kínai e-kereskedelmi iparág, amelynek átlagos hétköznapjait nagy felhajtással megszervezett, hírességeket felvonultató vásárlási banzájok szakítottak meg, kénytelenek elviselni, hogy hazai piacukon a pangó gazdaság nehezíti tevékenységüket és az elektronikus platformokon vásárló fogyasztókat már nem lehet a netes vásárlás újdonságának varázsával levenni a lábukról.
visszaküldött csomagok logisztika
-
A visszaküldött áruk kezelése az e-kereskedők legnehezebb logisztikai feladata. A probléma súlyát mutatja, hogy a reverse logistics menedzselése a logisztikai szakma egyik önálló ágává növi ki magát.
baráticsalás
-
Az e-kereskedők az internetes lopások, a kuponmanipuláció és a visszaküldési csalások nyomán évente összesen százmilliárd dollár veszteségre számíthatnak a következő években.
Visszaküldés: így kerülhetjük el, hogy sérüljön a garanciális termék
-
A karácsonyi időszakban ugrásszerűen nő a csomagfeladások száma – januárban pedig a visszaküldéseké. A helyes csomagolás azonban mindkét irányban egyformán fontos.