black friday
-
Miért működik a Temu nyomásgyakorlása vagy az Amazon éves shopping ünnepe? A FOMO - vagyis a kimaradástól való félelem - az egyik legerősebb pszichológiai hatás, amit bevethetsz a marketingben. Használd ki, mielőtt a versenytársaid teszik, megmutatjuk hogyan!
-
Az online vásárlás világa gyorsan változik. Ma az egyetlen biztos dolog, az ügyfeleink „zökkenőmentes” élményeket keresnek, melyek túlmutatnak a hagyományos webáruházakon. A technológiai fejlődés elmossa a határt az inspiráció és a tranzakciós csatornák között: ahogyan az online vásárlás már nem kizárólag a digitális boltokhoz kötött. A jövő digitális kereskedelme nem más, mint személyre szabott élmények megteremtése minden interakcióban.
-
Ha a 2024-es bevásárlási szezon jól jelzi előre, mire számíthatunk 2025-ben, akkor jó időszak várhat az e-ker szektorra az új évben. Az amerikai Zacks befektetési elemző cég az ágazat tőzsdei társaságainak szereplépését vizsgálta, amiből az üzletág egészére érvényes következtetéseket vont le.
Legfrisebb cikkek
-
A fenntarthatóságra és tudatos életmódra való törekvés egyre nagyobb szerepet kap a globális és hazai kereskedelemben, beleértve a vásárlói döntéseket is. Különösen fontos ez az ünnepi szezonhoz közeledve, amikor a fogyasztás ugrásszerűen megnő. A Mastercard idei Green Friday kampánya erre az új szemléletre épít, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy az élelmiszerfogyasztás és -vásárlás területén is váljanak környezettudatosabbá.
-
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
-
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
E-ker hírszemle
-
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott - egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
-
A Black Friday-t megelőzően az eMAG megmutatta az új raktárkomplexumát: óriási és impozáns. A kereskedő cég ügyvezetője kijelentette, hogy semmilyen módon nem kivételeznek majd az eladókkal, és nem hozzák jobb helyzetbe a saját maguk által forgalmazott termékeket sem.
-
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
Legfrisebb cikkek
-
Az iskolakezdés ugyan rendre felpörgeti az augusztus végi forgalmat, ám az előrelátó kereskedő ilyenkor már a karácsonyi időszak akcióit és kampányait kezdi tervezni. Nem lehet elég korán elkezdeni.