A német e-piac urai: Amazon, OTTO, Zalando

A német e-piac urai: Amazon, OTTO, Zalando

Három nagy e-kereskedelmi cég, az Amazon, az Otto és a Zalando dominálja a német e-kereskedelmi piacot: együttesen a TOP 100 németországi webáruház bevételeinek 44 százalékát adják.

A 100 legnagyobb összesen 27,4 milliárd euró értékben adott el termékeket 2016-ban, ami a 2015-ös évhez képest 12 százalékos növekedést jelent.

A három piacvezető online áruház együtt mintegy 12 milliárd euróért értékesített, ebből az Amazon részesedése 8,1, az OTTO-é 2,7, a Zalandoé pedig 1,1 milliárd euró volt. A teljes képhez hozzátartozik, hogy leányvállalataival együtt az OTTO összesen 4,8 milliárd eurós bevételt könyvelhetett el.

További részletek német nyelven.

Ha hasznosnak találtad, oszd meg másokkal is!
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Tweet about this on Twitter
mm
Kosárérték

Egy oldal, ami a kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek is hasznos információkkal szolgál, nap mint nap.