Idén tizenkettedik alkalommal ítélik oda az Év Internetes Kereskedője Díjat, mellyel a legjobb magyar online kereskedőket tünteti ki a szakmai zsűri és a vásárlóközönség. A vásárlók április 9. és 25. között szavazhatnak kedvenc áruházukra, a szavazók között értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők. A közönségszavazás iránt óriási az érdeklődés, már több mint 10 000 szavazat érkezett, ami a korábbi évek adatai alapján időarányos rekord.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a szervezők és szakmai partnereik, az eNET, Next Wave Europe, Ecommerce Hungary, IVSZ és a Testbirds célja a hazai online vásárlás népszerűsítése. A díj fő támogatója évek óta a Mastercard.
Minden olyan Magyarországon bejegyzett vállalkozás indulhat a díjért, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.
A 2017. évi versenyben a nagyvállalati kategóriában a Decathlon Magyarország, míg a KKV-k között a Háda Webshop lett az Év Internetes Kereskedője. A tavalyi nyertesek korábban a nyilatkoztak magazinunknak a díj szerepéről, fontosságáról.
Hamarosan újabb poszttal jelentkezünk a témában: abban igyekszünk majd segíteni az olvasóinknak, hogy e-kereskedőként hogyan mozgósítsák, buzdítsák vásárlóikat a szavazásra.