A világgazdaság COVID-19 terjedése miatti meredek visszaesése széles körben érintette a hazai vállalkozásokat, azonban ennek eredményeként a digitalizáció soha nem látott sebességgel indult fejlődésnek. A korábban hagyományosnak mondható termékek és szolgáltatások piacain is elindult az eltolódás az e-kereskedelem irányába. A folyamat már megállíthatatlan, a működés digitális technológiákkal történő átalakítása kiemelt stratégiai prioritás lesz a következő években. A szolgáltatók webes értékesítésének térnyerésével az ERP szolgáltatók kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik digitális folyamatainak támogatására.

A járvány és a korlátozások hatására sok vállalkozás elhalasztotta könyvelési és ERP-megoldásainak cseréjét, frissítésének tervét, és inkább pénzügyi helyzetének stabilizálását részesítette előnyben. Az elzártság, a fizikai értékesítési csatornák korlátozottsága mégis példa nélküli fejlődési hullámot indított el a magyar KKV szektorban a digitális szolgáltatások igénybevétele és nyújtása terén. A korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt kaptak az automatikus megoldások, a gyors adatfeldolgozási lehetőségek.

Két dolog mindig igaz recesszióban és azt követő fellendülésben:

  • ahogy a vállalkozások fellendülnek, szinte mindig technológiába fektetnek be, hogy termelékenységnövekedést érjenek el, és
  • minden vásárlás „értékét” alaposabban megvizsgálják, mivel megpróbálják a maximális értéket kicsikarni az elköltött pénzükből.

A magyar KKV szektorra is jellemzővé vált

  • a technológia fokozott használata,
  • az adatok megosztására való hajlandóság a döntések meghozatalához,
  • a technológia fejlődése,
  • specializált konzultáció eszközök, CRM rendszerek, online adatrögzítés
  • adattárházak, dokumentummenedzsment és egyéb üzleti intelligencia alapú megoldások használata.

Az ERP szolgáltatóknak, akik erősen kötődnek ügyfeleik vállalkozásának sikerességéhez, most arra kell összpontosítaniuk, hogy ügyfeleik legmagasabb szintű kiszolgálásával megelőzzék a vásárlói lemorzsolódást és magasabb szintre emeljék digitális szolgáltatásaikat.

E stratégia mentén a PROGEN Kft sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerében a digitális fejlesztési feladatok fókuszba kerülésével új szolgáltatások széles tárházát vezette be. A legfontosabbak ügyfeleik számára moduláris szolgáltatásként elérhetők:

  • Az ügyfelek webáruházaiból a webes rendelések automatikusan beemelése kerülnek a sERPa rendszerbe.
  • A készletnyilvántartás mellett az automatikus diszponálási funkció elérhető, melynek segítségével a beérkező megrendelésekre azonnal lefoglalható a megfelelő készletmennyiség.
  • Automatikusan készíthető belső rendelés, amennyiben külső raktárból / másik boltból szükséges bizonyos árumennyiség, illetve szállítótól történő beszerzéshez szállítórendelés generálható.
  • Az áru összekészítést (és a futárszolgálatoknak történő átadást) a mobil eszközön működő sERPaMobil funkciói segítik.
  • A szállításra összekészített rendelésekről automatikusan számlagenerálás történik. Az automatikusan generált számla akár automatikusan elektronikus számlaként kiküldhető.
  • Az elektronikus számla kiállításához nem szükséges külön szolgáltató a sERPa „Elektronikus számla” (NAV felé hash kóddal küldött PDF) szolgáltatás használatával.
  • A felhasználói beavatkozások kizárólag a tényleges áruellenőrzések miatt szükségesek.
  • A lejáratkezelt, illetve gyártási számos (LOT-számos) termékek kezelése megoldott a teljes folyamatban.
  • A folyamatba beépíthető interfész kapcsolat külső logisztikai szolgáltató felé (MFC, WBS, iLogistic, Nagel).

Zajlik a futárszolgálati kapcsolatok további fejlesztése a sERPa integrált vállalatirányítási rendszerben. A fejlesztés lehetővé teszi a folyamatok még hatékonyabb támogatását, így olyan kényelmi szolgáltatásokhoz férhetnek hozzá ügyfeleink, mint a különböző futárszolgálatokkal kialakított interfész a csomagadatok küldéséhez, rendelés státusz átadásához vagy épp azonnali címke nyomtatáshoz.

A PROGEN Kft-ről

A PROGEN Mérnöki Fejlesztő és Szolgáltató Kft 1992-ben alakult, több mint 2 ezer ügyfélnél vezette be saját fejlesztésű Nagy Machinátor és sERPa integrált vállalatirányítási rendszereit. A 100%-ban magyar tulajdonú vállalat alapítói - jelenleg is a cég vezető szakemberei - büszkék arra, hogy a nemzetközi szoftverfejlesztő cégekkel is képesek felvenni a versenyt.

A PROGEN Kft. rendszereinek és szolgáltatásainak fejlesztése során fokozottan figyel az ügyfelektől érkező visszajelzésekre, és hangsúlyt fektet a folyamatos fejlődésre, mind az alkalmazott technológiák, mind a szakemberek képzése terén. A cég saját fejlesztőcsapata, megbízható technológiai háttere lehetővé teszi, hogy nemzetközi szolgáltatóktól függetlenül, a hazai KKV szektor igényeire és visszajelzéseire támaszkodva az üzletviteli munkát egyre hatékonyabbá és egyúttal élvezetesebbé tegye.

A PROGEN Kft szolgáltatásai:

Bevezetési és ERP tanácsadás: üzleti folyamatok felmérése, oktatás, programfejlesztés, adatkapcsolat.
Terméktámogatás: jogszabálykövetés, verziókövetés, telefonos tanácsadó szolgálat, hírlevelek.
IT üzemeltetés: rendszerüzemeltetés, rendszerfelügyelet, rendszertervezés és üzembe helyezés, programüzemeltetés (hosting)

Elérhetőségek: PROGEN Kft / Cím: 1118 Budapest, Homonna u. 8/A Tel.: +36 1 481 9000 E-mail: info@progen.hu Kérje díjmentes bemutatónkat! www.progen.hu

(Támogatott tartalom)