Skip to content
mm

A szerző cikkei:

Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több forgalmat irányíthatunk az oldalunkra, ahol a felhasználók rendszeres vásárlókká válhatnak.
Hirdetői megtévesztése miatt bukhat elképesztő összegeket a Facebook
-
Továbbra is a kiskereskedelmi szektor a legfontosabb hirdetői csoport a Facebookon. De biztos, hogy bevételkiesést hoz, ha nem hirdetünk ezen a platformon?
Annak jártunk utána, hogy költségben, szervezésben mit jelent a kártérítési kötelezettség az e-kereskedőknek és a futárszolgálatoknak, illetve érdemes-e szállítási biztosítást kötni a plusz költségek kivédésére.
-
Annak jártunk utána, hogy költségben, szervezésben mit jelent a kártérítési kötelezettség az e-kereskedőknek és a futárszolgálatoknak, illetve érdemes-e szállítási biztosítást kötni a plusz költségek kivédésére.
Hogy váltak a leggyorsabban növekvő vásárlói csoporttá a babyboomerek?
-
A kiskereskedők legnagyobb meglepetésére egy olyan korosztály vált az e-kereskedelem legdinamikusabban növekvő csoportjává, amelyről legkevésbé sem gondoltuk volna.
POS terminál, QR kód vagy softPOS: melyiket válasszam?
-
A kötelező elektronikus fizetés biztosításáról szóló új törvényi előírásoknak többféle technikai megoldással is meg lehet felelni.
Új termékoldallal segíti a márkaépítést a LinkedIn
-
Egy olyan újdonság jelent meg decemberben a LinkedIn vállalati oldalain, ami segíthet elkötelezett termékközösségek létrehozásában, minőségi leadek generálásában, vagyis végső soron az eladások növelésében.
2021-re várható e-kereskedelmi trendek
-
Az Ecommerce Trends 2021 globális jelentése alapján szemezgettünk a jövő év legfontosabb várható trendjeiből.
Új Marketplace programokkal támogatja a hazai kereskedőket az eMAG
-
Külföldön már gombamód szaporodnak azok a lokális online piacterek, amelyek az Amazon kihívójaként léptek be a piacra.
Így kezeld a csomagrohamodat
-
Az idei Black Friday és a karácsonyi vásárlási időszak egybeesik a járvány második hullámával, ami várhatóan az online vásárlás további erősödéséhez vezet. Utánajártunk, milyen kihívások elé állíthatja ez a csomagszállítókat és logisztikai vállalkozásokat.
Még egyszerűbb a bevásárlás a Google új keresési funkcióival
-
Jóval könnyebben megtalálhatjuk a helyi boltokat vagy vállalkozásokat a Google új keresési funkcióinak köszönhetően, és akár olyan hasznos infókat is megtudhatunk a kiválasztott kereskedőről, hogy biztosít-e bolti vagy éppen bolton kívüli ún. „curbside pickup” átvételi lehetőséget.