Skip to content
mm

A szerző cikkei:

alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
háború
-
Nincs könnyű dolga annak, aki képet szeretne kapni az ukrajnai elektronikus kereskedelem állapotáról. Az ország 2022 február 24 óta háborús üzemmódban működik. Adatokat, különböző jelentésekben, felmérésekben bemutatott elemzéseket lehet találni, de ezek naprakészsége és megbízhatósága a háború állapotok miatt kétes.
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
konyv_krea01
-
Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.
A mesterséges intelligencia világában nő a piaci láz
-
Bár az MI fejlődése több mint fél évszázados múltra tekint vissza, fejlettebb eszközeinek gyakorlati alkalmazása még gyerekcipőben jár: igazából nem az a kérdés, hogy mire használják most, hanem hogy mire lesz jó a jövőben.
Hullámvasúton az e-kereskedők és a logisztikai szereplők
-
Az Ecommerce Hungary májusi kerekasztal beszélgetésén logisztikai szakértők értékelték a szektor helyzetét a jelenlegi, nehéz körülmények között.
fullfilment_krea01
-
A tevékenységek kiszervezése több évtizedes jelenség, sokan foglalkoznak vele, gazdag irodalma van. Ezt a cikket az „alapok alapjának”, az értékteremtés problémájának szenteljük.