Skip to content
mm

A szerző cikkei:

462544382_1091297145885094_12363330485868369_n
-
Vajon a globális gazdaság mely szektorai tekinthetők úttörőknek a mesterséges intelligencia alkalmazásában? Közöttük van-e a kereskedelem? Többféle mutatót is felhasználhatunk e kérdések megválaszolásához. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület volt elnöke, a CEU tanára többek közt a kazal módszert is beépítve írt egy újabb hosszú, tartalmasan figyelemre méltó analízist a Kosárérték olvasói számára.
457564219_1060462645591980_4468551012552775314_n
-
Az online kereskedelem innovatív és mozgalmas szektor: sok új vállalkozás jelenik meg a porondon, de kudarcokra, bukásokra, csődökre is akad példa. Az Ecommerce Hungary elnökének cikke az utóbbiak világába ad betekintést. Aktuális cégdemográfiai adatok elemzéséből indul ki, foglalkozik az előrejelzés lehetőségével, az írás végén pedig a bukás veszélyét növelő emberi tulajdonságokról mond néhány gondolatot.
mesterséges
-
Vajon milyen hatással volt eddig a mesterséges intelligencia (MI) a gazdaságra, a vállalatok teljesítményére, a munka világára? Mi valósult meg az ígéretekből és a jóslatokból? Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének cikke e témában fogalmaz meg néhány gondolatot, az írás végén a kereskedelem példáján keresztül érzékeltetve a hatásmechanizmusok feltárásának fontosságát és nehézségeit.
436658188_486903387169689_300648336502185628_n
-
Az érték-, illetve ellátási láncok ismerete fontos minden vállalkozó számára. A végső felhasználónak kínált érték lépésről lépésre, láncszemről láncszemre épül fel. A szétosztható jövedelemért heves harc folyik a lánc szereplői között. A játékosok izgalmas stratégiai játszmákat játszanak pozíciójuk erősítése érdekében. 
ecommerce
-
A XX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia színhelye új volt, a téma- és problémaérzékenység, az e-kereskedelmi szektort érő hatások "kibeszélési hajlandósága" azonban a régi, megszokott, nyílt sisakos.  - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének beszámolója következik.
kínai
-
A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése - remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.
434428044_931389048683587_3754896377041862924_n
-
A növekvő, sikeresen felskálázott kereskedelmi vállalkozás vezetőjének a szervezeti-működési rendről, de a fejlesztésük irányáról is döntenie kell. Az egyik kényes vezetési dilemma az elkülönülés és az integráltság kérdéséhez kapcsolódik... - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének írása.
alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
háború
-
Nincs könnyű dolga annak, aki képet szeretne kapni az ukrajnai elektronikus kereskedelem állapotáról. Az ország 2022 február 24 óta háborús üzemmódban működik. Adatokat, különböző jelentésekben, felmérésekben bemutatott elemzéseket lehet találni, de ezek naprakészsége és megbízhatósága a háború állapotok miatt kétes.
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.