Összegyűjtöttük az előző hónap legnépszerűbb tartalmait, hogy ha esetleg nem követtétek minden nap a híreket, akkor se maradjatok le semmi fontosról. Márciusban a Kosárérték magazin alábbi témáira voltatok a leginkább kíváncsiak, íme a toplista:
6 inspiráló példa a tökéletes termék videóra
Tökéletes termékbemutató videók mindig többről szólnak, mint a termék egyszerű bemutatása. Ha azt szeretnénk, hogy betaláljon, egy történetet kell mesélnünk – nehézségtől a probléma feloldásáig. Itt a forgatókönyv, amire szükséged lesz.
Egyesül az Extreme Digital és az eMag
Várkonyi Balázs, Extreme Digital ügyvezetője sajtótájékoztatón jelentette be a két legnagyobb hazai e-kereskedelmi óriás egyesülését.
Hogyan működik a remarketing, és miért kell neked is használnod?
A remarketing kampány az e-kereskedők egyik leghatásosabb módszere, hiszen a célzott közönség már ismer minket, mutatott érdeklődést a termékünk iránt.
PriceKit: árazási támogatás e-kereskedőknek
Az egyik legnagyobb hiba, amit kereskedők rendszeresen elkövetnek, az érzésre árazás. Szerencsére elérhető már a hazai piacra optimalizált, adatvezérelt árazást támogató szoftver is.
Hogyan tovább csomagküldés?
Automatizációval és innovációval vajon átvészelik a csomagszállítók a szektorban tapasztalható munkaerőhiányt és az erősödő árversenyt?
A felhasználó útja az Instagramtól a vásárlásig
Ha az Instagramtól várunk forgalmat a webáruházunkba, ne feledjük, hogy annak 100 százaléka mobileszközről érkezik majd, ez határozza meg az optimalizáció irányát.
Online kiskereskedelem: 425 milliárd forintos forgalom és 17%-os növekedés 2018-ban
A GKI Digital és az Árukereső március 12-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit. A számokból egyértelműen kiderül: azok a kereskedők tudnak hosszú távon sikeresek lenni, akiknek valóban a vásárló az első.
Legnépszerűbb témáink a Facebookon
Ne maradjatok le az aktualitásokról, kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát,
valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!