Élményt adj el az embereknek, ne portékát! Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt, hozzászokni ahhoz, hogy manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel. Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.
A sikeres értékesítő nem elad, hanem tőle vesznek. A személyes varázson túl jó, ha a teljes értékesítési csapat a vezetővel együtt még a legfejlettebb informatikai, adatvezérelt rendszerekben is jártas, a social media marketingjét virtuóz módon kezeli. Ezt pedig a digitalizációs ipari forradalom korszaka követeli meg tőlük.
Egy biztos: a hagyományos kommunikációs módszerekre már nincs idő, és nincs fogadókészség. Az értékesítési csatornák kombinációjával, láncolatba összekötésével, az adatok okos kezelésével, gyűjtésével, intelligenciával, élmény adásával viszont piacot nyerhetünk 2019-ben.
A Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 konferenciájának előadói sehol le nem írt, máshogy össze nem gyűjthető legfrissebb gyakorlatokat, sikert hozó praktikákat adnak át azonnali használatra. A kkv-döntéshozók, értékesítési csapatvezetők megtapasztalhatják, hogy az új stílus, fellépés megtanulható. Az eladás érzésekhez kötése, az ügyfél meggyőzése arról, hogy amit mondunk az hiteles, meggyőző, s azért vásárolnak tőlünk, mert mi mondjuk – működik.
Az értékesítési trendek – 2018. Érzéseket adj el, ne portékát! című konferencia Budapesten, január 24-én lesz, az Experience Center és Konferenciaközpontban.
(Támogatott tartalom.)