Skip to content

élmény

Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem
-
Élmény, mint termék. Hallgass a profikra, tanuld meg az érzelmekre hatás tudományát alkalmazni értékesítési csatornáidon!
Gamification az e-kereskedelemben
-
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
-
A jó UX arról szól, hogy amennyiben a vásárló a lehető legjobb tapasztalatokat gyűjti nálunk, továbbra is tőlünk fog vásárolni.
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
6 tipp az élményalapú kereskedelemhez
-
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.