17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett.
Az ünnepélyes díjátadóra november 14-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója, ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.
“Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Manapság számos olyan dolgot megvalósíthatunk, amely eddig nem is létezett. Akár egyetlen gombnyomással a rendelkezésünkre áll a legújabb technológia, hogy egy forradalmi üzleti modellt alkothassunk! Az életünk minden területére hatással van a digitalizáció, miért kímélné épp a marketinget? Azok, akik most az innováció élére állnak, hosszútávú versenyelőnyt szerezhetnek.” – mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A legtöbb nevezést az e-kereskedelem (22), a B2B (19) és a Szolgáltatás (19) kategória tudhatja magáénak.
E-kereskedelem kategória
Az e-kereskedelem kategóriában az alábbi díjakat hirdették ki:
- ’Az Év Honlapja’: Answear.hu
- Minőségi Díj: PaUZa
- Különdíj: A világítás itt kezdődik: Lumenet®
- Különdíj: Borsuttogó Kft.
- Különdíj: Praktiker Webshop
- Különdíj: WhiskyNet: Nemcsak kínáljuk, értünk is hozzá
Az Év Applikációja kategória
Az Év Applikációja kategóriában Különdíjat kapott: Auchan Online Áruház – mobilshop applikáció
További kategóriák
A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el: Íme 2018 legjobb honlapjai!