E-kereskedelmi és online marketing szakértő, e-kereskedelmi hírblogger, az első magyarországi e-kereskedelmi road show egyik főszervezője, e-kereskedelmi vendégoktató és előadó.

Webáruházak tervezésével, építésével, menedzselésével és sikeressé tételével 2004 óta foglalkozik. A Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján 2008-ban az elsők között másoddiplomázott (e-kereskedelem és) online marketing szakirányból. Diplomamunkája: Versenytárs elemzés az interneten – az Alexandra, a Bookline és a Libri piacvezető könyvkereskedelmi webáruházak online marketing összehasonlító elemzése.

Diplomája megszerzése óta kizárólag webáruházak irányításával foglalkozik. Rendszeresen vesz részt a hazai e-kereskedelmi és online marketing rendezvényeken, ahol előadóként is szerepel, ill. már több éve tart e-kereskedelmi – eBusiness – online marketing előadásokat vendégoktatóként a Metropolitan Egyetemen.

Fő szakterületei az e-commerce, ill. az e-business stratégiai tervezés és az e-kereskedelmi hatékonyság-növelő folyamat-optimalizálások, valamint a közép vállalatok internetes megjelenésének kidolgozása és a vállalati digitális kultúra fejlesztése.

Több szakmai elismerés birtokosa, pl: eFestival 2007 – e-kereskedelem I. hely Libri; az év honlapja 2013 Különdíj Prímagáz; Az ország boltja 2015 Minőségi díj PrimaNet.

Előadásai:
– (Rendhagyó) Ellenörző lista: mire figyeljünk webáruház indításakor? (Ecommerce Expo Budapest, 2017);
– eCommerce üzletág kiépítésének kihívásai és buktatói egy meglévő szervezetben (Ecommerce Expo Budapest, 2016);
– Nagyvállalati e-Business (Metropolitan Egyetem, Pénzügy és számvitel szak, 2014-2016);
– Egy klikk és más semmi…. avagy a csók és az e-kereskedelem viharos (v)iszonya? (SzEK.org–CIB bank országos roadshow, 2010);
– Üzleti célok és használhatóság az e-kereskedelemben (World Usability Day, 2010).

E-kereskedelmi hírblogjai:
– magyar nyelvű http://vecseilaszlo.blog.hu
– angol nyelvű https://www.facebook.com/dailyecommercenews/

LinkedIn: https://hu.linkedin.com/in/lvecsei