Többgenerációs e-kereskedők, újonc vállalkozók, elhivatott marketingesek, nagy álmodozók és operatív megvalósítók. Legtöbben döntéshozók, 37 százalékuk nő, a férfiak között pedig a leggyakoribb név a Gábor. De egy valami közös bennük: eltökélt emberek, akik legalább egy lépéssel a vásárlók előtt akarnak járni.
Ők az Ecommerce Expo résztvevői.
Főszerepben a résztvevők
A sikersztorik inspirálnak, tettre buzdítanak, és ha személyesen találkozunk a sikersztorik főhősével, még inkább elérhetővé, emberivé válik a történetük.
A magyar e-kereskedelemben szerencsére több olyan inspiráló szereplő van, akik valami kiemelkedőt értek már el és érdemes tanulni tőlük. Tomán Szabina, Várkonyi Balázs és Ádám Attila (Reflexshop). Zabari István (Lumenet) Sztipíty Róbert (BioTechUSA-ShopBuilder) és Pörzse Norbi (Vágyaim.hu). Diller Kevin (Mobilfox), Fazekas Bálint (Euronics) és Kertész Éva Annamára (Polcz). Csupán pár név azok közül, akiket elhívtunk Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi eseményére közülük.
Az Ecommerce Expo-n teret adunk arra, hogy odalépjenek a kereskedők egymáshoz, megosszák sikereiket, kudarcaikat és elinduljanak a párbeszédek. Fel lehet tenni egymásnak azt a kérdést is, hogy milyen stratégiai lépést tegyen, de azt is, hogy éppen a Facebook-on hogyan állítsa be a hirdetéseket. Üzleti kapcsolatok köttetnek, akár egy több milliárdos árbevételű webáruház tulajdonossal beszélgethet ebéd közben egy most induló vállalkozó.
Tomán Szabina, Várkonyi Balázs, Sztípity Róbert, Abosi Barna, a Wolt, a Lush, a Nike képviselői mind megszólítható emberekké válnak, egyek lesznek a résztvevők közül. Olyanok, akiktől lehet és érdemes kérdezni.
2024-ben egy külön Networking Arénát hozunk, ahol kisebb-nagyobb webshopok tulajdonosaihoz lehet kapcsolódni az előadások között. Leginkább azért, hogy érezze mindenki; nincs egyedül a kihívásaiban. Mármint nem csak abban, hogy vannak támogatók körülöttük, hanem hogy más is ugyanabban a cipőben jár, mint ő. Vagy éppen túl van azon, ami még rá vár. A Networking Arénában találkoznak gyártó cégek, a fizikai üzlettel rendelkezők, lesz téma a tőkebevonásról, e-kereskedelmi kutatásokról, és konkrétan egymás ügyfeleinek problémájára keresnek a résztvevők majd megoldást. Együtt, közösen.
Meetupokon az Onlife, a Minner, a Go to marketing, a Bizalmi kör közössége találkozik majd, az interaktív teremben pedig többek között kampánytervezésen, customer journey tervezésen, előfizetéses rendszer kialakításában tudnak majd aktívan részt venni a látogatók, valamint marketplaceken való megjelenésről tudnak tapasztalatot cserélni.
Színpadon a sikersztorik és a felvállalt kudarcok
A színpadon megelevenedik az általunk olvasott blog írója, kérdezhetünk tőle, arc kerül a sorok mellé, Papp Gábor, Wolf Gábor, Vavrek Balázs élőben ad tippeket.
Diller Kevin (Mobilfox) huszonéves webshop-tulajdonosként beszél arról, hogy ő hogyan ért el újoncként sikereket, hogyan támaszkodik a generációjuk legnagyobb erősségére, arra, hogy kisujjában van a digitális világ. A feltörekvő fiatal vállalkozók mellett több olyan nagyágyú is elfogadta a felkérésünket, mint Tomán Szabina, Várkonyi Balázs, Zajdó Csaba, Ádám Attila, Csereklei Zoltán, akik alázatos munkával lendültek át válságokon. Mesélnek kudarcokról, nem működő kampányokról, recesszió okozta nehézségekről, vásárlóerő visszacsábításról, fúziókról és egyéb tőkebevonásról.
Az egyik legnagyobb kihívás, hogy mire allokáljon több erőforrást egy e-kereskedő, az új lehetőségek esetén kitől tanuljon. Sokszor a legújabb, legtrendibb dolgok tűnnek a legvonzóbbnak, az AI-jal kapcsolatos eszközök és a TikTok például most nagyon divatosak (ezért is hívtuk meg Alina Hinescu-t a Tiktok egyik közép-európai képviselőjét), és sok cég igyekszik rögtön belevágni. Szolgáltatói szinten is gyorsan feltűnik néhány szakértő, aki máris ért hozzá, de nem mindig van mögöttük tényleges tudás, ráadásul sok cég nem is szán megfelelő időt a tesztelésre. A megfelelő szolgáltatók, tudásforrás és fókusz megtalálására mutatnak mintát, kapaszkodót az előadóink.
A színpadon elmesélt jó gyakorlatok a kreatív szakembereknek inspirációként, az elemzőknek pedig információként tudnak majd szolgálni.
2024-ben a Globalizáció és nemzetközi terjeszkedés, a mesterséges intelligencia, hatékonyságnövelés és automatizáció, a vevőszerzés és marketing kap a főszerepet, erről fognak a piac szereplői mesélni, workshopot tartani, kiállítani, vitázni, ezekről és általános kihívásokról tudnak a résztvevők is diskurálni.
Sikersztorik mögött álló döntési helyzetek; a megfelelő szolgáltató kiválasztása
Nem egyszerű döntés, hogy mikor és melyik szolgáltatóval dolgozzunk együtt, viszont az tud a recesszióban gyorsan és jól reagálni, aki megfelelő szolgáltatókkal van körülvéve.
Nagyobb esélyünk van a sikerre, ha az általunk használt webáruház motor is lépést tart a trendekkel, ha tudjuk milyen CRM/ERP rendszerre van szükségünk, ha megfelelő logisztikai szolgáltatóval dolgozunk, ha jól tudjuk megválasztani a marketinges ügynökséget, a tárhelyszolgáltatót vagy éppen jól választjuk ki a munkatársunk fejlődését jelentő képzéseket.
Ahogy Kulcsár Róbert, a Shoprenter egyik tulajdonosa mondta a Nagy Webáruház felmérésről adott interjújában :“Szolgáltatóként legfontosabb feladatunk, hogy a trendekkel tisztában legyünk, és azokra még azelőtt próbáljunk reagálni, mielőtt bekövetkeznének.” Ezt a szemléletet 75 szolgáltató fogja képviselni az eseményen, mind készen arra, hogy a standoknál megosszák tudásukat a résztvevőkkel.
A kiállítói csapatban olyan fontos szereplői lesznek a magyar e-kereskedelemnek, mint a Boxy, a Shoprenter, az Online Pénztárca, az Express One, MPL, vagy éppen a Visa.
Ha te is szeretnél ennek részese lenni, Kosárérték közösségének tagjaként a KOSARERTEK2024 kuponkód felhasználásával 20 százalékos kedvezménnyel tudod most megvenni a jegyed a 2024-es év legnagyobb e-kereskedelmi eseményére. Jegyvásárlás: itt!