Y-generáció
-
Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.
-
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
-
Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet (médiatípust, korosztályi szokást, ügyfélelégedettséget stb.) arról, mi az, amit tudni érdemes 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
Legfrisebb cikkek
-
Tamagocsi, halászsapka és discman: újra hódítanak az Y- generáció tinikorszakát idéző kedvencek - derül ki a Vatera kínálatának és eladásainak alakulásából. Ezek, a már-már retrónak számító, egykor nélkülözhetetlen tárgyak és divatcikkek, most újra szuper trendik.
-
A felhasználók mintegy 85%-a használja az online videós tartalmakat a számukra megfelelő termékek kiválasztásánál – derül ki a Brigthcove kutatásából.
-
Bár szavak és elkötelezettség szintjén a globális piacon mostanában fogyasztóként megjelenő Y generáció a legharcosabb környezetvédő, a fiatalok vásárlási szokásairól ez már a jóval kevésbé sem mondható el.
E-ker hírszemle
-
A három eltérő piac olyan hasonlóságokat mutat, amelyekre egy magyar webáruház esetében is érdemes lehet odafigyelni.
-
Az ezredforduló előtt született vásárlók egyrészt keresik az elérhető kedvezményeket, másrészt akár impulzusvásárlásként is költenek luxusra.