visszáru
-
A külföldi piacokon is értékesítő kiskereskedők egyik legnagyobb gondja, hogyan kezeljék a visszaküldött árut. Az ezzel kapcsolatos rossz döntések könnyen felemészthetik az értékesítésen elért nyereséget. Egy erre a feladatra szakosodott vállalat tapasztalatai bepillantást adnak abba, amivel ezen a téren szembe kerülhetnek a boltosok.
-
Mivel 20 százalékra emelkedett a megvásárolt termékek visszaküldési aránya, elkerülhetetlenné vált a helyzet kezelése.
-
Majdnem minden ötödik értékesített terméket voltak kénytelen visszavásárolni az amerikai kiskereskedők 2021-ben, összesen mintegy 761 milliárd dollár értékben.
Legfrisebb cikkek
-
A Retino Portál segít a vásárlóknak könnyedén jelezni a visszárukérést a webáruházak felé, a boltoknak pedig gyorsan és költséghatékonyan feldolgozni a panaszokat.
-
Az eddig kizárólag online kereskedelemmel foglalkozó holland szupermarketlánc, a Picnic áprilistól saját maga végzi az általuk forgalmazott termékek visszaszállítását. Logisztikai partnerük továbbra is a DHL marad, de a fogyasztók által visszaküldeni kívánt termékeket már a cég saját futárai gyűjtik össze és juttatják el a helyi logisztikai központokba.
-
Karácsony idején megeshet, hogy olyan ajándékot kapunk, ami nem igazán nyeri el a tetszésünket. Néhány webáruházat arról kérdeztünk, milyen lehetőségeink vannak a visszaváltásra.
E-ker hírszemle
-
2014 óta úgynevezett elállási jog illet meg minden internetes vásárlót, akik e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatják.