Skip to content

Ügyfélelégedettség

adat
-
Ha lassú, vagy megbízhatatlannak tűnik a weboldal, háromból két potenciális vevőt biztosan elveszítenek a webáruházak. Ezért már az sem mindegy például, hogy a fizetési folyamat mennyire gyors és magától értetődően problémamentes. Az online kereskedők előtt álló feladat nem ismeretlen, de ideje - és érdemes is - az adat-alapú vásárlási élményt újratölteni!
Átalakítják a chatbotok működését a Messenger most bevezetett korlátozásai
-
A kisvállalkozások számára sem elérhetetlen a chatbot használata. Rengeteg költséghatékony, dobozos megoldás létezik, amelyek bizonyítottan növelik az online konverziókat. Nézzük, mit szeretnek legjobban a felhasználók!
Kerüld el: 5 gyakori hiba az ügyfélkommunikációban
-
Sokszoros költség új ügyfelet szerezni, mint a meglévőt újabb vásárlásra bírni, azonban a kettő eltérő stratégiát igényel. Ezekre érdemes koncentrálni, ha ügyfeleid hűségét szeretnéd erősíteni.
Ügyfélelégedettség - Mit és hogyan mérjünk?
-
Ha már eljutottál az ügyfél elégedettség fejlesztésében az elhatározástól a tervezésig, akkor a következő logikus kérdés, hogy milyen mutatókat figyelj, melyik mire jó és melyiket hol használd.
Ügyfélelégedettség - Az elhatározástól a tervezésig
-
Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki: elégedett vásárlókat akarunk!