Skip to content

tesztelés

434416174_1659361694807768_8552974373806063510_n
-
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.
426720607_1357207618332300_4507151699625046650_n
-
Megnéztük és kipróbáltuk, milyen AI-alapú innovatív eszközökkel javíthatod a Reels tartalmaid minőségét, és azt is, melyek azok a legjobb mesterséges intelligencia alapú Reel-generátorok amelyekkel 2024-ben is tarolhatsz az Instagramon.
webáruház
-
Egy webáruház életében normális, ha a minél magasabb konverziós arány elérése érdekében időnként újragondolják a folyamatait. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. 
web_tools_krea01-1_full
-
A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.
Hogyan tesztelj webáruházat?
-
Tesztelni mindig érdemes: a tervezés, a kivitelezés, és az éles rendszer működtetése során is hasznos a felhasználók visszajelzéseit begyűjteni.
5 ajánlott eszköz A/B teszteléshez
-
Korábbi cikkeinkben bemutattuk az A/B tesztelés módszertanát, majd a gyakorlati alkalmazással kapcsolatos tippeket, most összeszedtünk öt általunk kedvelt eszközt, amelyek segíthetnek a munka során.
A konverzióoptimalizálás alapjai - hogyan, és hogyan ne?
-
A legtöbb esetben a megérzéseink vagy tapasztalataink alapján tippeljük meg, hogy mi lesz a hatás, azonban tudatosan fejleszteni csak mérések és eredmények alapján lehet.