stratégia
-
Túlélésért küzd a legtöbb webáruház a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben. Vagy mert bezuhant a forgalma, vagy mert az egekbe szökött. Mit tegyünk a negatív hatások minimalizálása érdekében? A Growww Digital összegyűjtött 3+1 tippet a helyzet kezelésére.
-
Aki csak érzésre áraz, és meg sem próbálkozik az árazási stratégia átgondolásával, az biztos hamar megreked a vállalati fejlődésben.
-
Rendkívül egyszerűnek tűnik, de egy kezdő vállalkozás számára egyáltalán nem könnyű követni a kitűzött irányt, azaz megtartatni a fókuszt. Pedig a kezdetben - és a későbbiekben is - ezen múlhat a siker vagy a bukás.
Legfrisebb cikkek
-
A technológia, a szolgáltatások, a felhasználói szokások folyamatosan változnak, de ez email még mindig az első számú eszköz, ha a vásárlóinkkal akarunk kapcsolatot tartani.