Skip to content

pszichológia

neuromarketing_krea05
-
A neuromarketing hívei hajlamosak egyfajta művészetnek vagy tudománynak látni ezt a szakterületet, mivel úgy vélik, hogy a segítségével beleláthatnak az emberek fejébe. Most hoztunk néhány példát, amit kipróbálva mindenki pro és kontra eljuthat az egyetértésig - vagy a cáfolatig.
neuromarketing_krea02
-
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
ux_pszicho_krea01
-
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
Ha nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (2. rész)
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
szinek-tudatos-alkalmazasa-az-ekereskedelemben
-
Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.
10 tipp, hogyan növelheti a jó árazás az eladásokat
-
Az áraink megállapításánál nem csak a költségeinket kell figyelembe venni, hanem lélektani szempontokat is. Íme néhány megszívlelendő tanács.
5 példa a pszichológiai árképzésre
-
A termékek stratégiai árazásával egy kereskedő anélkül fokozhatja értékesítését, hogy jelentősen csökkentené árait, sőt akár magasabb árakat használva is többet adhat el.