Skip to content

omnichannel értékesítés

Logisztika Trenek  2024
-
2024 aligha lesz könnyű év az e-kereskedelem számára, a logisztika pedig mindig is kritikus területe volt az online kereskedelemnek - idén sem lesz ez másképp. Melyek azok a trendek, amelyek 2024-ben kapnak erőre vagy térnek vissza a logisztikával kapcsolatos közbeszédbe? Milyen trendek uralják a logisztikai világot - a globális kereskedelem gerincét?
Affiliate Marketing
-
Az affiliate nem a bölcsek köve a marketing számára, de ha jól használjuk, rendkívül hatékony konverziónövelő eszköz lehet a marketingmixben. Ehhez kínálunk most szakértő segítséget!
konyv_krea01
-
Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.
Omnichannel értékesítés, a jövő kereskedelme
-
Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.
multtask_krea02
-
A koronavírus-járvány végeztével egyre több vásárló visszatér korábbi szokásaihoz, és az online vásárlás mellett a fizikai boltokat is használja. Így 2023-ban a kereskedők közül a többcsatornás értékesítési modellben gondolkodók tudnak majd leginkább talpon maradni.
A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
-
A japán fővárosban nyitott fizikai boltot a fast fashion iparág meglehetősen kétes módszereiről és alacsony árairól híres kínai nagyágyúja.
Nagy siker az Amazon automatizált zöldségese
-
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl II.
-
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
-
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Vigyázó szemetek Kínára vessétek! Tippek a hatékony értékesítéshez 1.
-
A távol-keleti ország a digitalizáció és az e-kereskedelem területén világszinten is élen jár. A The Economist vezércikke alapján tovább fejtegetjük ennek okait és tanulságait.