Skip to content

Mito export

Digitális stratégia élesben VI.: Így vágj neki az exportnak – Tartalommarketing és tartalmi ökoszisztéma
-
A cikk célja egy holisztikus szemlélet kialakítása, hogy a tartalommarketing szó hallatán ne csak egy blogbejegyzésre gondoljunk.
Digitális stratégia élesben V.: Így vágj neki az exportnak - Organikus növekedés
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Digitális stratégia élesben IV.: Így vágj neki az exportnak - Adat- és mérési stratégia
-
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
Digitális stratégia élesben III.: Így vágj neki az exportnak - Médiastratégia
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk harmadik részében azt járjuk körbe, hogyan lehet felépíteni működő digitális médiastratégiát egy külföldi piacon.
Digitális stratégia élesben II.: Így vágj neki az exportnak
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk következő részében megvizsgáljuk, hogyan válasszuk ki a legnagyobb üzleti potenciállal bíró exportpiacot, és hogyan készítsük elő a piacra lépést.
Digitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak
-
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.