Skip to content

Madar Norbert

vám
-
A legnagyobb kihívás, amivel egy online kereskedő szembe kerülhet a változó vámokkal kapcsolatban az lehet, hogy megtalálta-e logisztikai partnerét, amely segít menedzselni nemzetközi tevékenységét. A kulcsszó a „változó”, mert a szakértő éppen ahhoz ért, hogy az üzletfelek alkalmazkodjanak a folyton módosuló szabályozási környezethez.
expo2025_2
-
Az Ecommerce Expo az év talán legnagyobb és legfontosabb e-kereskedelmi seregszemléje a webáruházak és az őket támogató szolgáltatók számára. Ennek megfelelően tematizálta február utolsó csütörtökét - mondhatni: a hagyományoknak megfelelően - a fővárosi Lurdy Házban az Expo kiállítói és előadói repertoárja. Szintén a hagyományoknak megfelelően, ott voltunk mi is. Szerintünk ilyen volt az idei nagy találkozás….
481871494_566188616455726_4198947215857017692_n (1)
-
A digitális kereskedelmi tanácsadásban új, de máris központi szerepet betöltő PwC a piacra lépés nagy kérdésére (make or buy) a nulláról felépíteni helyett a szektorban meghatározóan teljesítő GKID felvásárlását válaszolta. A regionális szerepkörről, a naivitásról és a tanulásról, illetve arról kérdeztük Madar Norbertet, az akvizíció „áldozatául esett” cég vezetőjét, hogy kinek érdemes ma sikeres webáruházról álmodoznia.
PwC
-
Két évvel ezelőtt jelent csak meg Magyarországon a Temu, de tavaly már a kínai piactéróriás diktálta a tempót a hazai online kereskedőknek is. Fordulatot hozott a magyarországi e-kereskedelemben, ma már az import pörgeti az ágazat forgalmát – derült ki a PwC friss ágazati körképéből.
expo_krea02
-
Érdemes még egyáltalán szakmai rendezvényekre járni? Segíthet-e bármiben az e-kereskedőknek egy olyan fórum és találkozóhely, mint az Ecommerce Expo? Vigyázat, szubjektív beszámoló következik!
GKI Digital
-
Az online kiskereskedők az idei év első félévében bruttó 355,1 milliárd forint forgalmat könyvelhettek el. A trendekről Madar Norberttel, a GKI Digital vezető tanácsadójával beszélgettünk.