közösségi média
-
Az ügyfelek viselkedésének megértése és előre jelzése továbbra is elengedhetetlen az üzleti sikerhez. A mesterséges intelligencia már kulcsfontosságú eszköz a prediktív analitikában, és 2025-ben még kritikusabbá fog válni az ügyfélmagatartás előrejelzésében. Az MI ugyanis már nem csak egy technológiai divat, de egy gyakorlati eszköz, mely átalakítja az ügyfélismereteinket is. Akár már az előrejelzést illetően is.
-
A mai digitális korban a vállalkozások folyton-folyvást keresik a célközönséggel való kapcsolatteremtés hatékonyabb módozatait. A közönségépítés titka a digitális csatornák kihasználásában rejlene, melyek közvetlenül a potenciális ügyfelekhez vihetik a márka üzenetét. Ezek a platformok nem csupán a vásárlók eléréséhez vezető utak; ezek azok a közegek, ahol a márkát kialakítják, ápolják és fejlesztik.
-
Egy magyar cég tapasztalatai szerint őrült hatékony a vírusmarketinget és az influencerkultúrát ötvöző Worldz. A kereskedelmi szoftver működési elve egyszerű: a webshopokhoz illesztve hirdetési fórummá teszi a vásárlók kapcsolatrendszerét, miközben őket magukat alkalmi influencerré változtatja.
Legfrisebb cikkek
-
Mikulás sapka a logódon? Karácsonyi promóvideó a TikTokon? Az év végi ünnepek közeledtével, ilyenkor semmitől se rettenj vissza a vásárlók figyelmének megragadásáért! Íme néhány tipp a karácsonyi szezonkezdéshez!
-
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
-
Lehet, hogy a közösségimédia-kereskedelem a marketing új területe, és lehet, hogy a közösségi média influencerei ennek a világnak a hercegi és grófjai, de azért érdemes tőlük sem mindent készpénznek venni.
E-ker hírszemle
-
Sokan és sokszor temették már, de az email marketing az ügyfélmegtartás és -lojalitás építésének továbbra is a legerősebb eszköze. Íme: néhány praktika, hogy akár 3600 százalékos megtérüléssel legyen mindez működtethető.
-
Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.
-
A közösségi média nagyon szerteágazó terület, éppen ezért azoknak, akik foglalkoznak profilok, oldalak menedzselésével, szükségük van olyan eszközökre, amelyek segítenek úrrá lenni a káoszon, és meggyorsítják a tartalomkezelést.
Legfrisebb cikkek
-
A közösségi média dinamikus és kompetitív tér: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk.