Skip to content

Instagram Reels

452412688_3802688426684548_5797751158739914091_n
-
Három éve annak, hogy 2021 közepén az Instagram bejelentette, hogy „többé nem egy fotómegosztó platform csupán”. Ez az átalakulás elsősorban a rövid videókra és az Instagram Reels bevezetésére összpontosított, hogy versenybe szálljon a kínai ByteDance TikTok-jával.
426720607_1357207618332300_4507151699625046650_n
-
Megnéztük és kipróbáltuk, milyen AI-alapú innovatív eszközökkel javíthatod a Reels tartalmaid minőségét, és azt is, melyek azok a legjobb mesterséges intelligencia alapú Reel-generátorok amelyekkel 2024-ben is tarolhatsz az Instagramon.
insta_reel_krea01
-
Az Instagram Reels videó könnyű belépőt kínál a videós marketingkommunikációba, ám a pofonegyszerű tartalomkészítés ígérete még messze nem jelenti azt, hogy a siker garantált lenne. Néhány akadályt például ajánlott az indulásnál is jó messziről elkerülni.
Reels: így készíts ütős, rövid videókat az Instagramon
-
Az e-kereskedőknek képesnek kell lenniük meglovagolni azokat algoritmusokat, amelyekkel promotálhatják portékáikat. Az egyik ilyen megszelídítendő algoritmus az Instagram Reels hátterében működik.
Mi a helyzet az Instagram Reels-szel 2023-ban?
-
Korábban írtunk már az Instagram Reels jelentőségéről az online térben, de mivel a közösségi média világa egy elég nagy iramban változó terület, tekintsük át röviden, hogy mi is a helyzet az Instagram videós megoldásával 2023-ban.
Újabb e-kereskedelmi megoldások érkeznek az Instagramba
-
Folytatja a Facebook az e-kereskedelmi lehetőségek bővítését az Instagramon: további monetizációs lehetőségek érkeztek az IGTV-be, és hamarosan a felhasználói filmtekercsekbe is jöhetnek a vásárlási opciók.