-
Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével... - Na, akkor kezdjünk bele!
-
A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme. Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem.
-
Régi vitatémája az online hirdetéseknek, hogy a cégek reklámjai akkor is megjelenhetnek az online keresési találatok között, amikor a felhasználó a versenytársak termékére keres rá. A Google lazán kezeli ezt a lehetőséget, sok vállalat igyekszik kifejezetten élni vele. A felhasználó szempontjából hasznos lehet, ha összehasonlítható találatok kerülnek elé.
Legfrisebb cikkek
-
Bár a hazai e-kereskedelmi szektor továbbra sem tért magához a 2023-as sokkból, az e-kereskedelem továbbra is dinamikusan fejlődik világszerte, így az új technológiákhoz és a fogyasztói szokások változásaihoz való alkalmazkodás elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez. 2025-ben az is trend lesz, hogy ezek a változások felgyorsulnak.
-
Vajon a globális gazdaság mely szektorai tekinthetők úttörőknek a mesterséges intelligencia alkalmazásában? Közöttük van-e a kereskedelem? Többféle mutatót is felhasználhatunk e kérdések megválaszolásához. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület volt elnöke, a CEU tanára többek közt a kazal módszert is beépítve írt egy újabb hosszú, tartalmasan figyelemre méltó analízist a Kosárérték olvasói számára.
-
Tartottak egy webináriumot Londonban, amely egyebek mellett arra kereste a választ, hogy mi a különbség a nők és a férfiak irányítása alatt álló kis és közepes méretű vállalatok hozzáállásában az exporthoz. Emellett kiderült, hogy nem is gondolunk rá, mekkora lehetőségek rejtőznek a B2B exportban.
E-ker hírszemle
-
Az SGE - a Google legújabb találmánya - különböző MI-alapú technológiákat használ, többek között természetes nyelvi feldolgozást, gépi és mélytanulást. A keresőmotornak ez lehetővé teszi például, hogy jobban megértse a felhasználói keresési lekérdezéseket. Polaritásváltás jön a SEO világban?
-
Az OpenAI végre bejelentette, hogy a ChatGPT-be keresőmotort is illeszt. Érdemes megvizsgálni egy kicsit részletesebben, mit is fog majd ez jelenteni a keresőpiac és a végfelhasználók számára, s hogy a SearchGPT felhasználói tényleg akasztják-e majd a keresőpiac doyen-jét.
-
Megtörtént, amire józan belátással számítani lehetett: megszületett a „bio” jelző új értelmezése. Az élelmiszerek biológiailag tudatos előállítása helyett a szolgáltatások biológiai, azaz emberi előállításáról van szó a mesterséges intelligencia mellőzésével. A felhasználóknak és fogyasztóknak fenntartásaik vannak a robotokkal szemben.
Legfrisebb cikkek
-
Egy hónapja már, hogy újabb komoly kihívással nézhetünk szembe a SEO-ban, amit a Google AI Overview funkció bevezetése jelent a találati listákra. Az alábbiakban körbejárjuk, hogy milyen kritikák érték eddig a Google-t az AI válaszok kapcsán, valamint nemzetközi felmérések eredményei alapján próbálunk következtetni a működésére és forgalomra gyakorolt hatásaira.