FedEx
-
Sokat foglalkoztunk már a Kosárérték oldalain az olyan nagy, nemzetközi piacterekkel és e-kereskedelemi szolgáltatókkal, mint a Shopify, az Amazon vagy éppen az Etsy és Pinterest vagy ezek magyar megfelelőivel, mint a Shoprenter vagy ez Emag. De mi a helyzet azokkal a nyugati CMS platformokkal vagy specializálódott hosting szolgáltatókkal, amelyeket a felhasználók - az említett példákon túl - személyre szabhatnak?
-
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.
-
A kisebb e-kereskedők számára vonzó lehet átruházni egy szolgáltatóra a teljes logisztikai folyamatot, a raktározástól egészen a kiszállításig. A FedEx ezen a piacon szállt harcba az Amazonnal.
Legfrisebb cikkek
-
Fred Smith szerint ki fog alakulni a hagyományos kiskereskedelem és az e-kereskedelem egyensúlya.