Skip to content

élő vásárlás

A TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére
-
A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.
Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - II. rész
-
A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az élő videós értékesítés piacán. A live stream kereskedelmi stratégiákról szóló sorozatunk második részében velük foglalkozunk.
Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - I. rész
-
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.
Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak
-
A koronavírus által elsőként sújtott Kínában berobbanó élő vásárlás intézménye, a live shopping mind Európában, mind az Egyesült Államokban egyre elfogadottabbá válik.
Érkezik a livestream shopping a Facebookra is
-
A Facebook új e-kereskedelmi funkciót vezet be, amelynek segítségével a vásárlók élő adásban tudnak vásárolni és kérdéseket feltenni a bemutatott termékekről.