bizalomépítés
-
A vásárlók manapság gyakrabban váltanak márkát, mint valaha, a kedvezmények pedig ma már nem elegendőek a hűséges vevőkör kialakításához. A hagyományos vásárlói hűség erodálásának és az olyan hagyományos marketing stratégiák, mint kedvezmény vagy kuponakciók ma már nem elégségesek. Még a nagy márkák számára sem elég ahhoz, hogy magához láncolják fogyasztóikat.
-
A webáruházak sikerének egyik alapfeltétele, hogy vásárlóik bízzanak bennük. Ne kételkedjenek abban, hogy az áruk, amiket kínálnak, éppen azt nyújtják majd nekik, amit a róluk szóló tájékoztatóban olvashatnak. Éppen ezért az e-kereskedők elemi érdeke a hamis termékek és a csalók eltüntetése virtuális polcaikról.
-
Őszinteség, megbízhatóság, segítség - ebbe a három dologba biztosan érdemes befektetnie egy webáruháznak.
Legfrisebb cikkek
-
A leendő ügyfelek bizalmának elnyerése az egyik legfontosabb feladat, viszont egyáltalán nem egyszerű, főleg személyes interakció nélkül.