Skip to content

B2C

433036570_974652874394535_151940182367140672_n
-
Év végén a szakértők a jövőt fürkészik. Ezt tették a McKinsey tanácsadó cég elemzői is, akik megpróbálták felvázolni, milyen ismérvek választják majd el a jövőben az élenjáró online kerekedőket a lemaradóktól. Az eredmény sajnos arra utal, hogy a next generation e-commerce, avagy next-commerce felé vezető versenyben a nagy cégek vannak előnyben.
462541049_519229727559559_8446795494629269933_n
-
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
e-kereskedelem_2024_1
-
Az elektronikus kereskedelem erősen technológiaigényes tevékenység, ezért elkerülhetetlenül, állandó változásokkal, helyenként a korábbi megoldásokat leromboló újításokkal jár. Így lesz ez 2024-ben is. Sőt!
interju__krea01
-
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
A nagyvállalati webshopok 5 legfontosabb előnye
-
A B2C webshopok kiszolgálása ma már nem csak egyedi fejlesztéssel lehetséges: az Adobe Commerce vállalati rendszerben minden fontos funkciót megtalálhatunk.