aznapi kiszállítás
-
Latin-Amerika ugyan messze van Magyarországtól, de az e-kereskedelem a mai világ egyik univerzális üzleti formája. Így tanulságos lehet, hogyan emelkedett ki a „futottak még” online kereskedők közül a MercadoLibre a figyelemre méltó vállalatok közé. Legalábbis a szingapúri Sea Limited nem szégyell tanulni tőle.
-
"A vásárlók pontosan tudni akarják melyik napon, melyik órában lesz a küszöbük előtt az áru!" - a megvásárolt áruk szállításával kapcsolatos, folyamatosan növekvő megrendelői elvárásokat csak újabb és újabb fejlesztésekkel tudják a cégek kiszolgálni. Ez jön, ez vár a logisztikára.
-
Az online megrendelések mintegy 40 százaléka meghiúsul, mert a megrendelő nem találja elég gyorsnak a kiszállítási időt. Ráadásul: a megrendelők mintegy harmada már a megrendelés napján szeretné kézhez kapni az online vásárolt terméket. Okoslogisztika a megoldás.
Legfrisebb cikkek
-
Számos hagyományos bolt bezárása után az e-kereskedelmi óriás logisztikai területen erősítene, miután a fejlődés lendülete megtört.
-
A gyors kiszállítás mindig is az e-kereskedelmi élmény fontos része volt, és a koronavírus-járvány alatt egyre több q-commerce kereskedelmi startup jelent meg a piacon.
-
A Rossmann idén tavasszal saját futárszolgálatot indított, és akár napon belüli szállítást is vállal. A szolgáltatásról Fürjes Ádámot, a cég onlinemarketing-csoportvezetőjét kérdeztük.
E-ker hírszemle
-
Bár sok csomagszállító szolgáltató bevezette, a legtöbben idén be is fejezték az aznapi kiszállítást Németországban.
-
A vásárlói igényekre hallgatva a H&M is beszáll az egyre fokozódó kiszállítási versenybe.
-
A most indult futárszolgálat újszerű megközelítéssel igyekszik az aznapi kiszállítást népszerűsíteni, és elterjedtebbé tenni: a cég futárai gyalog, tömegközlekedéssel szállítják a csomagokat Budapest közigazgatási határán belül.
Legfrisebb cikkek
-
Miközben a piac számos szereplője azon gondolkodik, érdemes-e belefogni az aznapi kiszállítási fejlesztésébe, egy nagy brit e-kereskedő már bizonyított.