Virgo csoport
Featured Listing
Virgo csoport

About

1054 Budapest, Báthory utca 6.
+36 1 336 0630

A Virgo csoport 20 éves tudására és összehangolt munkájára alapozva komplett e-kereskedelmi szolgáltatást nyújt az üzleti stratégia megalkotásától a támogató IT-rendszerek, fejlesztések megvalósításáig és üzemeltetéséig.

Több mint 120 fős csapatunk eredményeit megismerheted a Telenor, az Extreme Digital, az Építőanyag.hu, az Anda Present és a Multi-vitamin.hu oldalain, amelyek a Virgo saját fejlesztésű e-commerce keretrendszerét, a Virgo Corbist választották e-kereskedelmi céljaik eléréséhez.

A SmartCommerce Consulting olyan kiváló vállalatok digitális üzleti stratégiájának kialakításában segédkezik, mint a Számlázz.hu, vagy a Hungaropharma.

Szolgáltatások
E-kereskedelmi rendszerek tervezése, testreszabása, üzemeltetése
A Virgo Corbis komplex ügyféligényeket kielégítő, testreszabható e-kereskedelmi keretrendszer közepes és nagyvállalatok számára.
Üzleti tervezés, stratégiai tanácsadás
A SmartCommerce Consulting üzleti tervezőiroda stratégiai tervezéssel, üzleti és vezetői tanácsadással segíti hozzá partnereit a kiszámítható növekedéshez. Ügyfeleink táborát erősíti az Extreme Digital és az Építőanyag.hu mellett a Reflexshop, a Szépítőgépek.hu, a Meghívódiszkont és a Dressa.hu.
Egyedi fejlesztések
Agilis fejlesztő csapataink biztos kézzel vezetnek el az ötlettől a megvalósításig, legyen az vállalati portál, digitális háttérrendszer, vagy egyedi rendszerfejlesztés. Kiemelt ügyfelünk a K&H Bank és a Drogerie Markt.
UX/UI design
Designer csapatunk a legfrissebb agilis módszertanokkal készíti el vállalatod vagy terméked digitális megjelenését – igazolt ügyfélgények alapján. Nagyvállalati referenciákkal, az üzleti célokra fókuszálva dolgozunk, ügyfeleink között megtalálható a Telenor és az RTL Magyarország.
Árazási döntéstámogatás
A PriceKit Magyarország első smartpricing™ technológián alapuló árazási döntéstámogató rendszere. Folyamatosan fejlesztett ár- és készletmonitorozó funkcióival az árazási verseny pontos ismeretében, rugalmasan és manuális erőforrás megtakarítása mellett alakíthathatja árpolitikáját. Felhasználóink többek között a Petissimo és a Játéknet.

 

Kapcsolódó cikkek
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég

UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég

Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.

Click & Collect - egy lépéssel közelebb az online értékesítéshez

Click & Collect – egy lépéssel közelebb az online értékesítéshez

Sok vállalat, különösen a nagyobbak számára komplex kihívást jelent a digitális értékesítési csatornák beindítása.

A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre

A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre

A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.

Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben

Nyers számokból automatizált konverziónövelés

Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?

Publicis Le Pont: Új korszakba lépett az e-kereskedelem

Hogyan ötvözd az internetes vásárlás és a bolti vásárlói élmény előnyeit?

A vevőközpontú digitális fejlesztések egyik legizgalmasabb feladványa az online és az offline vásárlás szinergiáinak kiaknázása és ötvözése. Ehhez mutatunk be néhány kiindulási pontot.

Webshop 48 óra alatt? Igen!

Az online értékesítés több, mint egy webshop!

A digitális megoldások adaptálását nem lehet tovább halogatni, de mire vállalkozik az a kereskedő, aki most vág bele az online értékesítésbe?

Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?

Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?

A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.

Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!

Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!

Mit tehet a nagykereskedő, hogy felpörgesse a viszonteladói értékesítését és egyúttal magához is láncolja őket? Először is szolgáltat. Jól. Biztosítja a szakértelmet, az infrastruktúrát, az innovációt, hogy a partnerének csak egy dolga legyen: az értékesítés.

Digitális értékesítési csatorna építése az alapoktól - egy speciális webshop története

Digitális értékesítési csatorna építése az alapoktól – egy speciális webshop története

Egy kevésbé szokványos webshop elkészítéséről ismertetünk egy esettanulmányt, amely az építőipari szektor egyik piacvezető cége számára készült és számos kihívást tartogatott.

E-kereskedelem az újranyitás után: kihagyhatatlan lehetőség és kiélezett verseny

E-kereskedelem az újranyitás után: kihagyhatatlan lehetőség és kiélezett verseny

Az online vásárlások óriási lendületet vettek március és április folyamán. Hogyan válhatnak az újranyitás nyerteseivé az e-kereskedők, mit tehetnek a megnövekedett forgalom és az új vevők megtartásáért?

Contact

Overview
Images