Virgo csoport
Listed in Ajánlórendszer, IT, fejlesztés, User Experience (UX), Webáruház készítés, Webáruház üzemeltetés, Webáruház, webshop, Weboldal készítés
About
A Virgo csoport 20 éves tudására és összehangolt munkájára alapozva komplett e-kereskedelmi szolgáltatást nyújt az üzleti stratégia megalkotásától a támogató IT-rendszerek, fejlesztések megvalósításáig és üzemeltetéséig.
Több mint 120 fős csapatunk eredményeit megismerheted a Telenor, az Extreme Digital, az Építőanyag.hu, az Anda Present és a Multi-vitamin.hu oldalain, amelyek a Virgo saját fejlesztésű e-commerce keretrendszerét, a Virgo Corbist választották e-kereskedelmi céljaik eléréséhez.
A SmartCommerce Consulting olyan kiváló vállalatok digitális üzleti stratégiájának kialakításában segédkezik, mint a Számlázz.hu, vagy a Hungaropharma.
A Virgo Corbis komplex ügyféligényeket kielégítő, testreszabható e-kereskedelmi keretrendszer közepes és nagyvállalatok számára.
A SmartCommerce Consulting üzleti tervezőiroda stratégiai tervezéssel, üzleti és vezetői tanácsadással segíti hozzá partnereit a kiszámítható növekedéshez. Ügyfeleink táborát erősíti az Extreme Digital és az Építőanyag.hu mellett a Reflexshop, a Szépítőgépek.hu, a Meghívódiszkont és a Dressa.hu.
Agilis fejlesztő csapataink biztos kézzel vezetnek el az ötlettől a megvalósításig, legyen az vállalati portál, digitális háttérrendszer, vagy egyedi rendszerfejlesztés. Kiemelt ügyfelünk a K&H Bank és a Drogerie Markt.
A PriceKit Magyarország első smartpricing™ technológián alapuló árazási döntéstámogató rendszere. Folyamatosan fejlesztett ár- és készletmonitorozó funkcióival az árazási verseny pontos ismeretében, rugalmasan és manuális erőforrás megtakarítása mellett alakíthathatja árpolitikáját. Felhasználóink többek között a Petissimo és a Játéknet.

UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.

Click & Collect – egy lépéssel közelebb az online értékesítéshez
Sok vállalat, különösen a nagyobbak számára komplex kihívást jelent a digitális értékesítési csatornák beindítása.

A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre
A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.

Nyers számokból automatizált konverziónövelés
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?

Hogyan ötvözd az internetes vásárlás és a bolti vásárlói élmény előnyeit?
A vevőközpontú digitális fejlesztések egyik legizgalmasabb feladványa az online és az offline vásárlás szinergiáinak kiaknázása és ötvözése. Ehhez mutatunk be néhány kiindulási pontot.

Az online értékesítés több, mint egy webshop!
A digitális megoldások adaptálását nem lehet tovább halogatni, de mire vállalkozik az a kereskedő, aki most vág bele az online értékesítésbe?

Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?
A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.

Kényeztesd el viszonteladóid, az üzlet meghálálja!
Mit tehet a nagykereskedő, hogy felpörgesse a viszonteladói értékesítését és egyúttal magához is láncolja őket? Először is szolgáltat. Jól. Biztosítja a szakértelmet, az infrastruktúrát, az innovációt, hogy a partnerének csak egy dolga legyen: az értékesítés.

Digitális értékesítési csatorna építése az alapoktól – egy speciális webshop története
Egy kevésbé szokványos webshop elkészítéséről ismertetünk egy esettanulmányt, amely az építőipari szektor egyik piacvezető cége számára készült és számos kihívást tartogatott.

E-kereskedelem az újranyitás után: kihagyhatatlan lehetőség és kiélezett verseny
Az online vásárlások óriási lendületet vettek március és április folyamán. Hogyan válhatnak az újranyitás nyerteseivé az e-kereskedők, mit tehetnek a megnövekedett forgalom és az új vevők megtartásáért?