Az Internet Hungary konferencia nem csak arról híres, hogy az online iparág legnagyobb hazai eseménye, hanem arról is, hogy a két napja alatt rengeteg aktuális és érdekes program közül válogathatnak a látogatók. Az idén szeptember 25-én és 26-án megrendezésre kerülő találkozón kiváló külföldi és magyar szakemberek több tucatnyi előadás és fórumbeszélgetés keretében mutatják be az internet újdonságait, kihívásait, számos hasznos információt, esettanulmányokat és kutatásokat megosztva a közönséggel.
Éppen ezért már a program végigböngészése is időigényes feladat (az apró betűkkel szedett nyomtatható változat 14 oldalas), ráadásul a bőség zavarában nem könnyű eldönteni, hogy saját szakmai szempontjaink alapján mely előadásokon, beszélgetéseken érdemes leginkább részt venni.
Az alábbiakban igyekszünk megkönnyíteni a választást a Kosárérték olvasóinak egy olyan ajánlóval, amely kifejezetten az e-kereskedelmi szempontból érdekes programelemeket gyűjtötte csokorba. A PDF formátumú tematikus programajánló ide kattintva letölthető.
A válogatás olyan témákra fókuszál, mint az offline és online kereskedelem egybeolvadása, a kereskedelmet megváltoztató legújabb technológiák, az online fizetés élménye, costumer journey, határon túli terjeszkedés, logisztika, ügyfélszolgálat, vásárlói szokások. Sőt, még azt is megtudhatjuk, hogy az online vásárlás a hagyományos formájában hamarosan befejeződik.
A fentieken kívül több olyan előadásra is sor kerül, amelyek nem kifejezetten kereskedelemről szólnak, de kapcsolódó témájuk miatt hasznosak lehetnek e-commerce szakemberek számára. Biztosan tanulságos például meghallgatni a turizmus és szállodaipar tapasztalatait a digitalizálódásról, vagy éppen az érzelem-, adat- és influenszer marketing újdonságait.