Habár az év nem ősszel kezdődik, egy kicsit mégis: a nyár vége és az iskolaév kezdete miatt sokan második újévként tekintenek rá. Vége a hosszú és forró nappaloknak, hosszabbodnak az éjszakák. Sokaknak kedvenc évszaka az ősz, de tagadhatatlanul az egyik legelfoglaltabb szezon, a marketinges szempontjából is. Ilyenkor nem könnyű kihallatszani a zajból, de szerencsére az év ezen időszaka sok olyan témát ad, amikben releváns és érdekes tartalmat tudunk ajánlani követőinknek.
1. Vissza a suliba
Az iskolakezdés izgalmas, egyben stresszes időszak gyereknek, szülőnek, egyetemistának egyaránt. Vége a nyári lustálkodásnak: a korai kelés, a házi feladatok elkészítése, a délutáni programok uralják a családok életét. Ha bírjuk az iramot, kapcsolódjunk az iskolakezdés által kínált témákhoz, járjunk egy lépéssel az anyukák és apukák előtt, megéri!
Ez is érdekelhet
2. Ifjúsági sport
Kicsit kapcsolódik az iskolakezdéshez, a délutáni sportkörök is most indulnak, de a bajnokságokban is vége a nyári szünetnek. Az ősz remek szezon futball, amerikai futball, jégkorong, túra, tenisz, úszás, futás és kerékpározás szempontjából, és bármi érdekes lehet, ami ezekkel kapcsolatos.
3. Halloween
Az elmúlt pár évben óriási divatja lett a Halloween-i buliknak, jelmezeknek, dekorációnak, tökfaragásnak, mostanra már Magyarországon is mindenki tudja, mi ez az ünnep és mit jó csinálni ilyenkor. Augusztus végén már nem túl korai elkezdeni az ezzel kapcsolatos tartalmak tervezését, hiszen a kosztümöket és a sütiket el is kell készíteni valamikor.
4. Az ősz szerelmesei
Élénk őszi színek, ünnepek, minden, ami sütőtökös, divat, kézművesség, otthoni dekorációs ötletek az ősz fő témái. Szálljunk fel erre a vonatra időben, bátran posztoljuk minderről már nyár végén. Adjunk időt a minőségi tartalomnak az organikus terjedésre. A Halloween-i jelmezötleteket ne egy héttel az ünnep előtt posztoljuk, hanem sokkal korábban.
5. Készüljünk az ünnepekre
Évek óta terjedő trend, hogy az emberek nem hagyják többé utolsó pillanatra az ünnepi vásárlást, hanem hónapokkal korábban elkezdik beszerezni az ajándékokat. Ezért októberben már bátran posztoljunk olyan tartalmat, amit valójában decemberre szánunk. Kezdjünk el ötleteket adni, mik az idei ajándéktrendek. Hangsúlyozzuk, hogy időt, pénzt és fáradságot takaríthatnak meg, ha időben vásárolnak.
6. Céges partik
Ősszel sok vállalat rendez partikat, még több pedig ilyenkor kezdi el az év végi bulik szervezését. Természetesen itt is relevánsak a “7 tuti ajándékötlet a főnöködnek, hogy te legyél az új kedvence” típusú tartalmak, valamint a “Mit vegyél fel a céges bulira, ha azt akarod, hogy mindenki rólad beszéljen”, de bármi mehet, ami a vállalatok informális világával és mikrotársadalmával kapcsolatos.
7. Készülődés a hidegre
Ahogy egyre hűvösebb lesz, az emberek a csontjaikban érzik a téli készülődés szükségességét. Az evolúciós adottságokra tartalommal is érdemes rásegíteni. Réteges öltözködés, tartalmasabb ételek, az otthon töltött esték varázsa, otthonunk téliesítése és dekorációs ötletek már októberben jöhetnek dögivel. Sőt, novemberben már újévi fogadalmakkal és a Valentin-napi ötletekkel is előrukkolhatunk.