Skip to content
mm

A szerző cikkei:

Connected Fitness - már edzeni is figitálisan fogunk?
-
A figitális stratégiákról szóló cikksorozatunk legújabb részében a fizikai és digitális valóságot összekapcsoló fitnesz szolgáltatásokra fogunk fókuszálni.
Kiterjesztett valósággal pörgeti fel a konverziót a Snapchat
-
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
A kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain
-
A blockchainről eddig leginkább a kriptovaluta rendszerek, például a Bitcoin kapcsán hallhattunk, azonban két nagy előnyét, a jobb átláthatóságot és adatbiztonságot a marketing területén is egyre több téren kamatoztathatjuk.
Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
Figitális étterem? A Fruccola megcsinálta!
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk következő részében egy magyar példát mutatunk arra, hogyan lehet a pandémia hozta változásokat áthidalni egy gasztronómiai vállalkozás esetében.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Nagy siker az Amazon automatizált zöldségese
-
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl II.
-
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
-
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Mi a Clubhouse, és miért fontos, hogy időben ott legyél a márkáddal?
-
A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.