Stampf Attila
A Humanize társalapítója és vezetője 20 éve foglalkozik márka- és szolgáltatásmarketinggel, valamint customer experience-szel. Irányította a Magyar Telekom és az Erste Bank ügyfélélmény területeit, átformálva az ügyfélfolyamatokat és a belső működéseket. Jelenleg az e-kereskedelem a fókusz; cégeket, szervezeteket segít az ügyfélélmény stratégiák tervezésében, valamint innovációs és szolgáltatás tervezési projektekben.
A szerző cikkei:
-
A CX nem más, mint az az összbenyomás, érzés, amit az ügyfél a márkáddal, webshopoddal kapcsolatban átél, az első kattintástól kezdve a termék átvételén át egészen az esetleges ügyfélszolgálati interakcióig. De tudod mit? Elmagyarázom neked ezt az egész ügyfélélmény paradigmát a saját példámon keresztül! Ez ott kezdődik, hogy az édesapám 1989-ben indította a vállalkozását...