Skip to content
mm

A szerző cikkei:

Hogyan lehet jó élmény a checkout folyamat?
-
Minél gördülékenyebb a checkout, annál nagyobb esélyünk van a konverzióra, és növekvő bevételekre, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani a folyamat megtervezésére.
Gamification az e-kereskedelemben
-
A jól megválasztott gamifikációs megoldások a vásárlás felé terelik a felhasználókat, és a visszatérésre ösztönözik őket, valamint növelhetik azon vásárlók számát, akik tovább ajánlják webáruházunkat ismerőseiknek.
Így készíts termékösszehasonlító táblázatot
-
Vevőink elégedettségét nagy mértékben fokozhatjuk, ha segítünk nekik dönteni egy jól átlátható összehasonlító táblával!
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.
5 ajánlott eszköz A/B teszteléshez
-
Korábbi cikkeinkben bemutattuk az A/B tesztelés módszertanát, majd a gyakorlati alkalmazással kapcsolatos tippeket, most összeszedtünk öt általunk kedvelt eszközt, amelyek segíthetnek a munka során.
Hogyan optimalizáljunk hangalapú keresésre?
-
Manapság az összes Google-keresés több mint fele már valamilyen mobil eszközről származik, ezek 20%-a pedig hangutasítással történik.