Skip to content
mm

A szerző cikkei:

512118142_585916627903727_4247146974494254789_n
-
Németországban a csomagszállítás friss dilemmája, hogy a házhozszállításban a kiszállítási időablakot (illetve az erről való tájékoztatást) meddig éri meg pontosítani, szűkíteni, konkretizálni. Ha Németországban az időablak újfent akkut problémaként kerül elő, várhatóan ez, illetve: hasonló kihívás vár a magyar csomagkézbesítő piacra is. Megkérdeztünk négy, e piacon is meghatározó szereplőt, szerintük mi a minimum és mi a legfeljebb elvárható időintervallum és szolgáltatási paramétersor ebben a témakörben Magyarországon.
509896169_1212546983934729_1542347791572495847_n
-
A Growww Digital idén is meghirdeti Magyarország egyedülálló e-kereskedelmi elismerését, a HungarEcomm Stars díjat, mellyel azoknak a magyar, illetve Magyarországon működő vállalatoknak a teljesítményét ismerik el, amelyek bizonyítottan versenyképesek a hazai, illetve a nemzetközi piacokon is. A díjra történő nevezés június 25-ével elindult, a jelentkezési határidő 2025. július 31.
495075051_697160713109635_4569149348681135688_n
-
A hagyományoknak megfelelően, június elején az Ecommerce Hungary Egyesület megtartotta az éves nagy fórumát. Az esztergomi konferencia hordozott magában némi kockázatot, de végül minden jól alakult. A párhuzamosan, több szekcióba szervezett rendezvény-tételeknek köszönhetően a szakemberek találkozója sokkal gazdagabb volt az itt leírhatóknál, de azért tettünk egy próbát.
503599447_1689341415024674_6686610680727032347_n
-
Nem példa nélküli, hogy a magyarországi e-kereskedelemben 75 százalék feletti a külföldi szereplők (túl)súlya; hasonló cipőben jár Olaszország, Spanyolország és Törökország is. De azt így is érdemes tudni, hogy miközben 25 százalék alatti külföldi arányú lokális piac nincs a kontinensen, mely európai országok milyen megfontolásból (és milyen hatásra) támaszkodnak leginkább a külföldi e-kereskedelemre.
491214615_1212945033796978_4920257316288116356_n
-
A világ legsikeresebb vállalkozóinak közös jellemzője, hogy nem tudják kivárni egyetemi tanulmányaik végét, mert minél előbb bele akarják vetni magukat az üzleti élet sűrűjébe. Az e-kereskedelem a korábbiaknál jóval könnyebben lehetővé teszi, hogy a suli  mellett is aktívan végezhető legyen - ráadásul valódi vállalkozói tapasztalatok szerzését is biztosítja. - Erről szól a #webáruházindítás sorzatunk legújabb tétele.
491217516_723595406760493_688075563329343009_n
-
Június 4-től Esztergom ismét a nagy e-kereskedelmi konferencia helyszíne lesz. A stílusosan a Grand Hotelbe összehívott szakmai fórumról az közelmúltban többször is írtunk már - nem véletlenül. Az esemény ígérete ugyanis, hogy garantáltan felrázza az e-ker szakmát és új lendületet ad majd.  Véglegessé vált a kétnapos program; ideje erről beszélni!
491214135_2309053186156615_3919789664157323554_n
-
Alapjaiban érintette az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat az utóbbi években a magyar és uniós jogalkotás. Ezért érdemes „képben lenni” a fogyasztóvédelem, a jótállás, az akciós árak feltüntetése vagy akár a békéltető testületek elérhetősége témaköreivel, minden olyan területtel, ahol érdemi jogszabályi módosítások történtek. Ezért érdemes röviden áttekinteni, milyen fontos változásra került sor az elmúlt öt évben.
491215390_684503950863950_5771698336146609924_n
-
Június elején 21. alkalommal is megtartják az e-kereskedők az év nagy szakmai találkozóját. Az ismét Esztergomba meghirdetett, kétnapos eseményre új és régi „motorosok” egyaránt hivatalosak - mi most négy notórius visszajárót kérdeztünk meg arról, nekik miért fontos itt a megjelenés.
491215168_1391164035409908_1839101152104481993_n
-
Közép-európai, regionális e-kereskedelmi seregszemlét rendezett Szófia: a kétnapos Balkan eCommerce Summit 2025-re magyar ecommerce szereplőket is vártak, nem véletlenül. A fórumon végül 23 országból, több mint 2300 résztvevő volt, és a rendezők szerint összesen 11.650 üzleti találkozót bonyolítottak le. Utólag arra voltunk kíváncsiak, hogy a bolgár fővárosból hazaérkezett magyar szakemberek miként értékelik a fórumot.
495072674_3060177677463949_6273468302079969202_n
-
Az Oander Development és a Growww Digital közös összefogással útjára indította az Omnichannel Hub programsorozatot, amelynek célja, hogy a kereskedő- és szolgáltatócégeknek útmutatást nyújtson a sikeres omnichannel stratégia kialakításához, valamint az implementáció során felmerülő kihívások leküzdéséhez.