Kosárérték
E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.
A szerző cikkei:
-
A digitális nomádok élete nem az a „habos torta”, azaz világ körüli utazgatással egybekötött távmunka, amire sokan gondolnak, hanem komoly kihívás, főként ha valaki e-kereskedelmi vállalkozást irányít a világ túlsó végéről. Az egyik tapasztalt digitális nomád szerint szükség lehet fizikai irodára is, bár a főnöknek nem kell állandóan ott lennie.
-
Elkészült a PwC új, e-commerce szektort monitorozó kutatása, mely szerint igaz ugyan, hogy a Black Friday varázsa múlóban van, de ez nem akadályozza meg a vásárlókat abban, hogy rekordösszeget költve új szokásokat is megvillantsanak a kereskedők előtt. A Black Friday pedig minden ellenkező híresztelés ellenére biztosan jelzi a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetét is.
-
Elkészült az idei Nagy Webáruház Felmérés. Több mint ezer hazai webáruház megkérdezéséből az egyik konklúzió az, hogy a Temu és a nemzetközi piacterek hazai, erős talajfogása ellenére a többség továbbra is növekedésre számít. Mindeközben a mesterséges intelligencia villámgyorsan alakítja át az online kereskedelem működését.
-
A magyar e-commerce cégekkel nem könnyű megértetni, hogyan, mitől működik jól a egy kereskedő az Amazon platformon, de akikkel a német gyökerekkel rendelkező PSA Consulting ezügyben dolgozni kezdett, azok közül senki nem adta még fel e küzdelmet. Gerzsenyi Zsoltot, a cég CEO-ját kérdeztük.
-
Szűk élboly diktálja a tempót a magyar e-kereskedelemben: második alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat azoknak a vállalatoknak, amelyek nemcsak itthon, hanem a nemzetközi színtéren is képesek versenytársa lenni a legnagyobbaknak. A piacot ma a Vörös Királynő-hatás mozgatja: a cégeknek folyamatosan fejleszteniük kell, hogy legalább megtartsák a pozíciójukat.
-
Az online kereskedelem az utóbbi években soha nem látott fejlődést mutatott, de a növekedéshez ma már nem elég követni a trendeket – előre kell látni őket. Erre kínál kivételes alkalmat az idei Az Év Webshopja Verseny és Konferencia. A rendezvény a hazai e-kereskedelem olyan szakmai találkozópontja, ahol a verseny résztvevői, előadók és szolgáltatók közösen formálják a jövőt.
-
A Shoprenterrel közösen, meglepően nagyvonalú kampányt indított a szeptemberben az újgenerációs fizetési megoldásban utazó, eddig zömében nagyobb forgalmú webáruházakra célzó Instacash. Bruzsa Gézát, az cég vezetőjét kérdeztük az okokról és a webáruházaknak felkínált lehetőségről.
-
Ahogyan a régió egészére, a magyar e-kereskedelmi piacra is a permanens növekedés a jellemző – és az, hogy az ügyfelek, a fogyasztók egyre inkább online vásárolnak. Ez, mint több és több vállalkozás számára vonzó, a nagyobb verseny pedig a vásárlókért folytatott harcot teszi egyre élesebbé. A helyi értékesítők számára ezért természetes lépés, hogy túllépjenek a saját piacaikon, és erre kiválóan alkalmasak a közép-kelet-európai régió országai. Megmutatjuk, hogyan bővítheti e-kereskedelmi vállalkozását a CEE régióban, és azt is, hogy ez miért is éri meg az Allegro segítségével.
-
Hatékony, mérhető és célzott, AI-alapú szövegírási szolgáltatás jelent meg a SEO-piacon, amely azt ígéri, hogy a generált tartalom teljes kontextusát és mélységét értékesebbé teszi, így azt a keresőmotorok is relevánsabbnak ítélik meg. Kinek szól ez az ígéret és hogy kell ezt jól érteni? Megkérdeztük Szesztay Pétert, a BP Digital alapító tulajdonosát.
-
Sokat elárul arról mennyire megmozgatja az üzleti világ iránt érdeklődők fantáziáját az elektronikus kereskedelem, hogy a témában se szeri, se száma a színvonalas podcastoknak. A magyarországi podcast listánkon is 12 alkotó vagy alkotócsoport szerepel, a legismertebb angol nyelvű gyűjtés pedig ennél is hosszabb.









