Donáth Fruzsina
A SmartCommerce Consulting tanácsadója, ahol közép- és hosszú távú üzleti stratégiákon, vállalatközi kereskedelmen, folyamat-optimalizáláson, erőforrás-kihelyezésen, piaci növekedést célzó megoldásokon dolgozik.
A szerző cikkei:
-
A quick commerce az e-kereskedelem egyik kiemelten sikeres válfaja, ami a kényelmet és gyorsaságot együtt kínálja a vásárlóknak. Az egyik, hőskorban induló hazai kereskedő 25 éve fennálló működése is bizonyítja, a formula abszolút versenyképes.
-
Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.
-
Erősen belassult növekedés, szokatlanul magas infláció, gyenge forint vagy éppenséggel megérkezett a TEMU - szóval: megannyi csapás. De akkor az üzleti eredményeket javító opciók között valóban lehet-e jó lehetőség a TikTok?
-
Bárki képes keményen dolgozni amikor motivált, sőt, egyenesen sikeresebben tárgyalunk, amikor alapvetően jól megy az üzlet, ami visszahat az eredménye. De mi van akkor, ha stagnál a piac, esetleg jelentősen romlanak a körülmények? Hogyan tartsunk ki, mi köze van ennek az egésznek a sikerhez, és hogy kerül ide a fókusz?
-
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?
-
Az árazás, az árérzet a kínált szolgáltatások mellett az egyik legfontosabb tényező, amely alapján a vásárló meghozza a döntését.