Üzemeltetés
-
A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában.
-
A legnagyobb kihívás, amivel egy online kereskedő szembe kerülhet a változó vámokkal kapcsolatban az lehet, hogy megtalálta-e logisztikai partnerét, amely segít menedzselni nemzetközi tevékenységét. A kulcsszó a „változó”, mert a szakértő éppen ahhoz ért, hogy az üzletfelek alkalmazkodjanak a folyton módosuló szabályozási környezethez.
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.
-
Ezer sikeres e-kereskedelmi vállalat tulajdonosa a tagja az eCommerceFuel-nek, mely vélhetően teljesen egyedi tanácsadó vállalkozásnak tekinthető. Valójában nem is vállalkozásról van szó, hanem a kollektív bölcsességre építő közösségről, amely üzleti ötleteket kínál a résztvevők problémáira. Ezek közé tartoznak azok az áprilisi napok, amelyekre marketingkampányt lehet építeni.
-
A Shopify rendszerét használó kereskedők és a fejlesztő közösség számára is nagy jelentőséggel bír, hogy 2025 február végétől elérhetővé vált Magyarországon is a Shopify Payments. Az eddigi, sokszor körülményes fizetési megoldásokat felváltja, illetve kiegészíti sok új megoldás. Nézzük sorjában: mit tud a Shopify Payments, miben nyit új távlatokat, mennyibe kerül, mit jelent ez a webáruházad számára?
-
Ha lassú, vagy megbízhatatlannak tűnik a weboldal, háromból két potenciális vevőt biztosan elveszítenek a webáruházak. Ezért már az sem mindegy például, hogy a fizetési folyamat mennyire gyors és magától értetődően problémamentes. Az online kereskedők előtt álló feladat nem ismeretlen, de ideje - és érdemes is - az adat-alapú vásárlási élményt újratölteni!
-
A Kosárértéken eddig inkább technológiai aspektusból vettük górcső alá az AI-t, most azonban egy új szempont kerül a középpontba: milyen, karbonlábnyomokban mérhető ára van annak, hogy a mesterséges intelligencia az üzleti működést jelentősen megkönnyíti?
-
A mesterséges intelligencia rengeteg cégvezető fejében még mindig olyasvalami, amelynek tudása a szakemberek tapasztalatával versenyez. Ebből el lehet jutni arra a következtetésre, hogy az MI adaptálása a cégek működésébe elkerülhető vagy legalábbis mérlegelni lehet az előnyöket és a hátrányokat. Az MI-vel foglalkozó szakértők szerint ez a következtetés téves.
-
A videó a legerősebb médium, amivel meg lehet nyerni az interneten keresgélők figyelmét. Nem véletlen, hogy az online kereskedők is igyekeznek kihasználni ezt. A tavaly karácsonyi vásárlási statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók több mint fele TikTok-videókból merítette az „ihletet” az ajándékok megvásárlásához.
-
Az e-kereskedelemben nem igaz az a mondás, hogy „ne ítéld meg a könyvet a borítójáról!”, miután a vevők az első benyomást követően, 50 milliszekundum alatt véleményt formálnak egy-egy weboldalról. Ennélfogva csak úgy lehet megragadni a figyelmüket, ha a webáruház vizuális megjelenése ehhez konkrét segítséget tud nyújtani. Az már nem elég, ha csak magára vonja a figyelmüket.