A Piac&Profit éves trendösszefoglaló konferenciájára idén is várják a webáruházakat üzemeltető vállalkozások döntéshozóit, hogy segítsenek nekik felkészülni a várható változásokra. Lesz belőlük bőven!
Időpont: 2020. március 12. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Témák és előadók:
– Személyre szabott kereskedelem. Hogyan adunk el és vásárolunk 2020-ban?
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary
– Hol áll az e-kereskedelem a térfoglalásban? És a hazai piaci szereplők?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital
– A webshoplogisztika paradigmaváltásának kora.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.
– Mesterséges intelligencia a webáruházakban. Bárki alkalmazhatja!
Surányi Ferenc ügyvezető, M.I. Solution Kft.
– Dropshipping – nincs saját áru, és logisztika. Fullfilment – van saját áru, nincs logisztika. Melyiket érdemes választani?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy
– Felkészültél már a PSD2 azonnali átutalás rendszerére? Nem olyan könnyű, mint gondolnád!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway
– A call centerek automatizálásának realitásai. A befektetés és nyereség egyensúlya.
Kun Szabolcs vezérigazgató, Arenim Technologies
– Rajongók és vevők termelése 4+4 lépésben. Automatizált vevőgyár webshopoknak.
Csepregi Balázs ügyvezető, SalesAutopilot
– Érdeklődők szerzése tömegesen a honlapon. Az eredményes eDM.
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek
– Webshopok kibervédelme. Kihívások, kockázatok, megoldások.
Gerner Viktor, Invitech ICT Serives Kft.
– Terméktrendek 2020-ban.
Mezei Zsanett webáruház indítási szakértő, Shoprenter
– Virtuális és valóságos boltok összekapcsolása. Offline-online variációk a gyakorlatban.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup
– A kosárelhagyás okai és ellenszerei.
Pál Judit marketingvezető, Optimonk
– Webshop után appshop.
Máriás Zsigmond CEO, LogiNet Systems Kft.
– A marketingköltéseken tényleg spórolhatsz? Google-Shopping.
Molnár Tamás vezető, EAZY Digital