Lengyelország népszerű online piactere, az Allegro saját közösségi site-ot indított Allegro Gadane néven. A platform korántsem tör a Twitter vagy a Facebook babérjaira, sokkal inkább teret kíván biztosítani a vevők és eladók közötti párbeszédnek.
A tervek szerint az Allegro Gadane keretet próbál biztosítani a feleknek, hogy átbeszélhessék az egyes termékekkel kapcsolatos véleményüket. Kérdéseket lehet feltenni az eladóknak, és ami legfontosabb, hogy a vásárlók is gyógyírt találhatnak égető problémáikra.
Az Allegro platformján elsősorban a cég által forgalmazott termékekkel kapcsolatban fejthetik ki a vásárlók a véleményüket, oszthatják meg tapasztalataikat. A weboldalon történő kommunikáció teljesen nyilvános, azokat bárki megtekintheti, de a hozzászólás már regisztrációhoz kötött.
Ügyélszolgálati és közösségi központ
Mint azt a cég közösségi menedzsere, Maciej Śnieżek összefoglalta: “Az Allegro Gadane akár mint ügyfélszolgálat, akár mint közösségi szolgáltatás számos lehetőséget kínál az Allegro ügyfeleinek. Legyen szó bármilyen kérdésről vagy kétségről, itt bárki felteheti a termékekkel kapcsolatos kérdéseit, amelyekre tapasztalt felhasználóktól kaphat majd választ. Ugyanígy kiváló lehetőség az Allegro piactér eladói számára is, hogy megosszák tapasztalataikat a vásárlókkal, vagy egyszerűen csak diskurzust indítsanak a leendő közönségükkel.”
Allegro Gadane eladóknak és vásárlóknak
A site jelenleg két kategóriára osztva, három különböző fórummal várja a látogatókat. Különválasztva találhatók meg a kezdő és haladó eladók, akik a fórumokon várják a kérdéseket, illetve a harmadik szekcióban a vásárlók egymással oszthatják meg tapasztalataikat. A cég pedig szintén az oldalra költözött közösségi blogon kommunikál ügyfeleivel a jövőben.