Június 4-től Esztergom ismét a nagy e-kereskedelmi konferencia helyszíne lesz. A stílusosan a Grand Hotelbe összehívott szakmai fórumról a közelmúltban többször is írtunk már (például itt és itt is) – nem véletlenül. Az esemény ígérete ugyanis az, hogy felrázza a szakmát és a szférának új lendületet is ad. Véglegessé vált a kétnapos program; ideje erről beszélni!

Két napon keresztül Magyarország, sőt, a régió legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szakembereitől tanulhatsz, amire előadások, kerekasztalok és workshopok is lehetőséget adnak. Ami azonban talán még ennél is fontosabb: a konferencia atmoszférájának, méretének és formájának köszönhetően olyan kapcsolatokat építhetsz, amelyek aranyat érnek, és lendületet adhatnak hosszabb távon is. Ez a konferencia nem azoknak szól, akik passzív hallgatóként szeretnek előadásokat hallgatni, sokkal inkább egy olyan pezsgő, fesztivál hangulatú rendezvényt kell elképzelni, ahol a szakmai fejlődés mellett a szórakozásé, a kapcsolatépítésé és a szellemi feltöltődésé a főszerep, mindez barátságos, belátható méretben.

Noha örvendetes módon Magyarországon egyre több külföldi előadót hívnak meg a szakmai konferenciákra, talán még ennyi régiós szakember egyetlen e-ker eseményen sem volt jelen, mint ami idén várható Esztergomban. Például itt lesz a Base.com-tól Radek Klouda, a Heureka Group-tól Ján Kamenicky, a Notino-tól Michal Vodák, az Allegro-tól Ondrej Rada, vagy az Amazon szakértő David Cikánek. 

Azt talán nem kell sokat magyarázni, hogy miért jó a nemzetközi előadói gárda: friss perspektíva, újszerű témák, eredeti megközelítés. Természetesen a  szervezők arról sem feledkeztek meg, hogy a hazai e-kereskedelem és kapcsolódó területek legkiválóbb képviselőit elhívják az eseményre – részletek az előadók teljes és aktuális listájáról itt.

Ha csak egy dolgot szeretnénk kiemelni a programok közül, az mindenképpen a Grand terembe, 14:30-ra tervezett exkluzív kerekasztal beszélgetés lenne, amelyben Magyarország vezető webáruházainak képviselői osztják meg gondolataikat. Résztvevők: Forrás Ákos-Alza, Daradics Kinga-eMAG, Fazekas Bálint-Euronics, Szalma Rita-Kifli.hu, Szilágyi Gábor-MediaMarkt, moderál: Várkonyi Balázs, Extreme Digital társalapító

Az E-kereskedelmi Konferencia nem elégszik meg a felszínes tudással, a gyakorlati elmélyülésre főleg a második napon megvalósuló workshopok adnak lehetőséget. Fontos, hogy itt korlátozott a részvételi lehetőség, ezért előzetes regisztráció szükséges.

Ami még eddig nem volt!

Néha a legmaradandóbb pillanatok a hivatalos programokon túl alakulnak ki, a szervezők e tekintetben is kreatívak voltak. Idén először lesz például alkalom modellt állni digitális karikatúra-készítésre, lesz lehetőség bepillantani egy profi stúdióforgatásra, és ami kimondottan izgalmas programnak ígérkezik: feltétlenül érdemes felkeresni a Mentor Pont-ot. A Mentor-Pont lehetőséget ad arra, hogy kettesben tölthess 15 percet azokkal, akikkel máskor csak a színpadon találkozhatsz. Leülhetsz beszélgetni az iparág legnagyobb neveivel zavartalanul. Ha elakadtál, dilemmád van, inspirációt keresel üzletileg, ez egy soha vissza nem térő lehetőség, érdemes élni vele! (regisztrálni a helyszínen lehet)

A nap nem érhet máshogy véget, mint az esti meglepetés show-val, pálinkakóstolóval, koncerttel, és a már hagyománnyá vált BIG FISH Disco-val.

Részletes program: (2025.06.04.)

Grand terem:

11:55 – 13:25           (Ebédszünet)

  • 13:25 – 13:40           Ocskay László, Oander, Ügyvezető – Omnichannel stratégia- a jövő hangja
  • 13:40 – 14:55           Szabó László, Growww Digital, Ügyvezető partner – Digitális marketingstratégia és kampánytervezés omnichannel szereplőként
  • 13:55 – 14:25           Szabó László és Ocskay László: Inside-out omnichannel: előbb a csapat, utána a piac – Hogyan formálódik az omnichannel belső összhanggal? (Kerekasztal)
  • 14:25 – 15:10           Egy asztalnál az e-ker piac óriásai (Kerekasztal beszélgetés): Szalma Rita – Kereskedelmi Igazgató, Kifli.hu, Daradics Kinga – Ügyvezető igazgató, eMag Magyarország, Fazekas Bálint – Tulajdonos, ügyvezető igazgató, Euronics-Vöröskő Kft., Forrás Ákos – Managing Director, Alza.hu, Szilágyi Gábor – Ügyvezető Igazgató, MediaMarkt Magyarország, Moderátor: Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója
  • 15:10 – 15:40           Kis Ervin Egon, BinX / alapító – Hogyan legyél a legjobb versenyző?
  • 15:40 – 15:55           Szabó Krisztián, Nemzetközi Sakk Nagymester üzleti stratéga – Lépéselőny a Digitális Piacon – Mit Tanít a Sakk az E-kereskedelem Logikájáról?
  • 16:20 – 16:45           Csermely Ákos, Producer, médiaszakember – Bátrak lesznek, akik meghallgatnak
  • 16:45 – 17:05           Kaprinay Zoltán, Ipsilon Group, Sparring Partner – Az innováció fekete doboza avagy: Miért bukik el majdnem mindenki?
  • 17:05 – 17:25           Vodák Michal, Notino/Chief Marketing Officer – Beyond Clicks: How Brand Building Supercharges E-Commerce Growth
  • 17:25 – 17:45           Kristian Kelemen, Furbify, Head of Sales Department – Zöld számok – hogyan lett a hatékonyság a növekedés motorja
  • 17:45 – 18:05           Radek Klouda, Base Cee, CEO – E-commerce trends in CE – Expansion, Automation and AI
  • 18:05 – 18:35           Bengyel Ádám a Foxpost sztoriról (beszélgetőtárs: Rédey Iván)

18:35 – 18:45           Sorsolás, zárás

Logisztika terem

  • 13:30 – 13:50           Ján Kamenicky, Heureka Group. Group Director of SME Business – From local to global: Overcoming the mental and market gaps in Hungarian online retail
  • 13:50 – 14:10           Colin Snead, Pactic, CEO – Crossing borders, keeping promises: Global delivery tactics for faster, smarter e-Commerce
  • 14:10 – 14:30           Cikánek David, What I Recommend to Hungarian Businesses About Marketplaces
  • 14:30 – 14:50           Marcin Pondo, Consulting Hungary, CEO – International growth: Know your market, speak their language
  • 14:50 – 15:40           Tech logisztikai megoldások (kerekasztal beszélgetés)
  • 16:20 – 16:35           Lőrincz-Hadnagy Tibor, Partner & üzletfejlesztési igazgató, HAD Consult – Hogyan növelheti egy e-kereskedő versenyképességét egy jól megválasztott telephely?
  • 16:55 – 17:15           Varga László, DPD Hungary Kft., Értékesítési és marketing Igazgató – Kihívásból Lehetőség: A Siker Receptje az E-commerce Környezetben
  • 17:20 – 17:40           Cserjés-Kopándi Ildikó, Változó idők, változó vásárlói elvárások – de tudjuk-e, hogy merre tovább?
  • 17:45 – 18:35           Ráczné Hegedűs Klára, Üzletfejlesztési Tanácsadó – Kihívásból lehetőség: hogyan használjuk a logisztikai megoldásokat a szolgáltatásunk magasabb szintre emelésére? 

Marketing terem

Workshopok – 2. Nap (2025. június 5.)

  • AI Marketing 10x – Középhaladó generatív AI eszközök e-kereskedőknek
  • Videógyártás workshop-webshopoknak
  • Vezetői dashboard készítése e-kereskedelemben – gyakorlati Looker Studio tréning
  • Miért nem fizetnek? – Konverziónövelés a checkout optimalizálásával

Már csak néhány nap, így nincs más hátra: találkozzunk és beszéljünk, szakmázzunk együtt Esztergomban!