Június 4-től Esztergom ismét a nagy e-kereskedelmi konferencia helyszíne lesz. A stílusosan a Grand Hotelbe összehívott szakmai fórumról a közelmúltban többször is írtunk már (például itt és itt is) – nem véletlenül. Az esemény ígérete ugyanis az, hogy felrázza a szakmát és a szférának új lendületet is ad. Véglegessé vált a kétnapos program; ideje erről beszélni!
Két napon keresztül Magyarország, sőt, a régió legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szakembereitől tanulhatsz, amire előadások, kerekasztalok és workshopok is lehetőséget adnak. Ami azonban talán még ennél is fontosabb: a konferencia atmoszférájának, méretének és formájának köszönhetően olyan kapcsolatokat építhetsz, amelyek aranyat érnek, és lendületet adhatnak hosszabb távon is. Ez a konferencia nem azoknak szól, akik passzív hallgatóként szeretnek előadásokat hallgatni, sokkal inkább egy olyan pezsgő, fesztivál hangulatú rendezvényt kell elképzelni, ahol a szakmai fejlődés mellett a szórakozásé, a kapcsolatépítésé és a szellemi feltöltődésé a főszerep, mindez barátságos, belátható méretben.
Ez is érdekelhet
-
E-commerce kilátások: 3. magyar affiliate konferencia a VIVnetworks szervezésében
-
Érkezik az ősz legnagyobb, üzleti tervezéssel foglalkozó konferenciapárosa
-
Egyre több vállalat alkalmazza a service designt, de még van hova fejlődni
-
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Noha örvendetes módon Magyarországon egyre több külföldi előadót hívnak meg a szakmai konferenciákra, talán még ennyi régiós szakember egyetlen e-ker eseményen sem volt jelen, mint ami idén várható Esztergomban. Például itt lesz a Base.com-tól Radek Klouda, a Heureka Group-tól Ján Kamenicky, a Notino-tól Michal Vodák, az Allegro-tól Ondrej Rada, vagy az Amazon szakértő David Cikánek.
Azt talán nem kell sokat magyarázni, hogy miért jó a nemzetközi előadói gárda: friss perspektíva, újszerű témák, eredeti megközelítés. Természetesen a szervezők arról sem feledkeztek meg, hogy a hazai e-kereskedelem és kapcsolódó területek legkiválóbb képviselőit elhívják az eseményre – részletek az előadók teljes és aktuális listájáról itt.
Ha csak egy dolgot szeretnénk kiemelni a programok közül, az mindenképpen a Grand terembe, 14:30-ra tervezett exkluzív kerekasztal beszélgetés lenne, amelyben Magyarország vezető webáruházainak képviselői osztják meg gondolataikat. Résztvevők: Forrás Ákos-Alza, Daradics Kinga-eMAG, Fazekas Bálint-Euronics, Szalma Rita-Kifli.hu, Szilágyi Gábor-MediaMarkt, moderál: Várkonyi Balázs, Extreme Digital társalapító
Az E-kereskedelmi Konferencia nem elégszik meg a felszínes tudással, a gyakorlati elmélyülésre főleg a második napon megvalósuló workshopok adnak lehetőséget. Fontos, hogy itt korlátozott a részvételi lehetőség, ezért előzetes regisztráció szükséges.
Ami még eddig nem volt!
Néha a legmaradandóbb pillanatok a hivatalos programokon túl alakulnak ki, a szervezők e tekintetben is kreatívak voltak. Idén először lesz például alkalom modellt állni digitális karikatúra-készítésre, lesz lehetőség bepillantani egy profi stúdióforgatásra, és ami kimondottan izgalmas programnak ígérkezik: feltétlenül érdemes felkeresni a Mentor Pont-ot. A Mentor-Pont lehetőséget ad arra, hogy kettesben tölthess 15 percet azokkal, akikkel máskor csak a színpadon találkozhatsz. Leülhetsz beszélgetni az iparág legnagyobb neveivel zavartalanul. Ha elakadtál, dilemmád van, inspirációt keresel üzletileg, ez egy soha vissza nem térő lehetőség, érdemes élni vele! (regisztrálni a helyszínen lehet)
A nap nem érhet máshogy véget, mint az esti meglepetés show-val, pálinkakóstolóval, koncerttel, és a már hagyománnyá vált BIG FISH Disco-val.
Részletes program: (2025.06.04.)
Grand terem:
- 09:30 – 10:10 Pogátsa Zoltán, Közgazdász, szociológus – Gazdasági kilátások az ekereskedelmi piac számára
- 10:10 – 10:35 Madar Norbert, Válaszút előtt: A magyar e-kereskedelmi piac jövője és fejlődése az erősödő import szorításában
- 10:35 – 10:55 Farkas Gergely Group Area Managing Director, Gls Europe East, Logisztikai szolgáltatók szerepe a jobb versenyképességért
- 10:55 – 11:10 Nikola Ilchev Ph.D. Balkan Ecommerce Summit, alapító – Recent eCommerce trends. The Influence of the East
- 11:10 – 11:25 Dr. Csorbai Hajnalka, Opten Informatikai Kft., stratégiai igazgató – Kincsek a cégadatbázisokban – adatalapú célcsoport elemzés
- 11:25 – 11:40 Takács Péter, Partnerships Lead, Diverzum – Milliós sneakerek és zacskós leves – mit és hogyan vásárol a Gen Z?
- 11:40 – 11:55 Temuadó-EU konform piacvédelem
11:55 – 13:25 (Ebédszünet)
- 13:25 – 13:40 Ocskay László, Oander, Ügyvezető – Omnichannel stratégia- a jövő hangja
- 13:40 – 14:55 Szabó László, Growww Digital, Ügyvezető partner – Digitális marketingstratégia és kampánytervezés omnichannel szereplőként
- 13:55 – 14:25 Szabó László és Ocskay László: Inside-out omnichannel: előbb a csapat, utána a piac – Hogyan formálódik az omnichannel belső összhanggal? (Kerekasztal)
- 14:25 – 15:10 Egy asztalnál az e-ker piac óriásai (Kerekasztal beszélgetés): Szalma Rita – Kereskedelmi Igazgató, Kifli.hu, Daradics Kinga – Ügyvezető igazgató, eMag Magyarország, Fazekas Bálint – Tulajdonos, ügyvezető igazgató, Euronics-Vöröskő Kft., Forrás Ákos – Managing Director, Alza.hu, Szilágyi Gábor – Ügyvezető Igazgató, MediaMarkt Magyarország, Moderátor: Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója
- 15:10 – 15:40 Kis Ervin Egon, BinX / alapító – Hogyan legyél a legjobb versenyző?
- 15:40 – 15:55 Szabó Krisztián, Nemzetközi Sakk Nagymester üzleti stratéga – Lépéselőny a Digitális Piacon – Mit Tanít a Sakk az E-kereskedelem Logikájáról?
- 16:20 – 16:45 Csermely Ákos, Producer, médiaszakember – Bátrak lesznek, akik meghallgatnak
- 16:45 – 17:05 Kaprinay Zoltán, Ipsilon Group, Sparring Partner – Az innováció fekete doboza avagy: Miért bukik el majdnem mindenki?
- 17:05 – 17:25 Vodák Michal, Notino/Chief Marketing Officer – Beyond Clicks: How Brand Building Supercharges E-Commerce Growth
- 17:25 – 17:45 Kristian Kelemen, Furbify, Head of Sales Department – Zöld számok – hogyan lett a hatékonyság a növekedés motorja
- 17:45 – 18:05 Radek Klouda, Base Cee, CEO – E-commerce trends in CE – Expansion, Automation and AI
- 18:05 – 18:35 Bengyel Ádám – a Foxpost sztoriról (beszélgetőtárs: Rédey Iván)
18:35 – 18:45 Sorsolás, zárás
Logisztika terem
- 13:30 – 13:50 Ján Kamenicky, Heureka Group. Group Director of SME Business – From local to global: Overcoming the mental and market gaps in Hungarian online retail
- 13:50 – 14:10 Colin Snead, Pactic, CEO – Crossing borders, keeping promises: Global delivery tactics for faster, smarter e-Commerce
- 14:10 – 14:30 Cikánek David, What I Recommend to Hungarian Businesses About Marketplaces
- 14:30 – 14:50 Marcin Pondo, Consulting Hungary, CEO – International growth: Know your market, speak their language
- 14:50 – 15:40 Tech logisztikai megoldások (kerekasztal beszélgetés)
- 16:20 – 16:35 Lőrincz-Hadnagy Tibor, Partner & üzletfejlesztési igazgató, HAD Consult – Hogyan növelheti egy e-kereskedő versenyképességét egy jól megválasztott telephely?
- 16:55 – 17:15 Varga László, DPD Hungary Kft., Értékesítési és marketing Igazgató – Kihívásból Lehetőség: A Siker Receptje az E-commerce Környezetben
- 17:20 – 17:40 Cserjés-Kopándi Ildikó, Változó idők, változó vásárlói elvárások – de tudjuk-e, hogy merre tovább?
- 17:45 – 18:35 Ráczné Hegedűs Klára, Üzletfejlesztési Tanácsadó – Kihívásból lehetőség: hogyan használjuk a logisztikai megoldásokat a szolgáltatásunk magasabb szintre emelésére?
Marketing terem
- 13:30 – 13:45 Bossányi Tibor, AI Trainer /Alapító – Az AI stratégia használata a vállalkozásodban
- 13:45 – 14:00 Varga Katrin, VivNetworks, Country Manager HU, GR, Baltics
- 14:00 – 14:15 K. Szabó Levente, CEO és alapító, PamutLabor – Aranyötlet technika – amivel a csapatod kevesebb feladattal is több profitot tud termelni.
- 14:20 – 14:35 Stampf Attila, Humanize, Customer Experience Designer – Akvizíció helyett lojalitás: tervezett vásárlói élmény és mérhető üzleti eredmények
- 14:35 – 14:55 Kiss Virág, PwC Magyarország, Senior Consultant – A hűség nem program – a vásárlói megtartás jövőtálló eszközei
- 14:55 – 15:15 Ioana Văcărașu, DYVER/Társ-alapító – Scaling Smarter with AI: Automating Product Content for Real ROI
- 15:15 – 15:35 Katona Zsombor, Luczy Martin, KALU Creative, TikTok az e-kereskedelemben – Márkaépítéstől a konverzióig
- 15:30 – 15:45 Filó Angéla, Marketing Mentor – Hat dolog, amit utálsz csinálni – az AI viszont imádja!
- 15:45 – 16:00 Ondřej Rada, Allegro, Retention Sales Leader – How to conquer the CEE market: Why is your competition selling more (and why you are not)
- 16:20 – 17:00 Szólj be a marketingesnek! (Kerekasztal beszélgetés)
- 17:00 – 17:20 Venk László, Adlogic.hu, alapító/tulajdonos – Számok, amik valóban számítanak – döntéshozatal e-kereskedelemben
- 17:20 – 17:40 Geiger Tamás, JabJab Online Marketing, Chief Operating Officer – AI alapú termékajánló webshopoknak: használd ki a GA4 és Merchant Center adatod!
- 17:40 – 18:00 Varga Zoltán, Owner, CEO, Klikkmánia Kft. – 2025: A legfrissebb Google újdonságok az e-commerce kampányokban, amiből ha kimaradsz, lemaradsz
- 18:00 – 18:20 AI assisted SEO
Workshopok – 2. Nap (2025. június 5.)
- AI Marketing 10x – Középhaladó generatív AI eszközök e-kereskedőknek
- Videógyártás workshop-webshopoknak
- Vezetői dashboard készítése e-kereskedelemben – gyakorlati Looker Studio tréning
- Miért nem fizetnek? – Konverziónövelés a checkout optimalizálásával
Már csak néhány nap, így nincs más hátra: találkozzunk és beszéljünk, szakmázzunk együtt Esztergomban!