Mezei Georgina, Kommunikációs szakember, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.

Fő szakterülete a márkaépítés, kommunikációs és employer branding stratégiaépítés.

Diplomáját a Kodolányi János Főiskola – Kommunikáció és Médiatudomány alapképzésén szerezte, jelenleg a Budapesti Gazdasági Egyetem PR posztgraduális képzésén vesz részt.

Kezdetben a hírszerkesztés érdekelte, gyakorlati tapasztalatát rádiós és televíziós hírszerkesztőként szerezte. Pályafutását junior account managerként kezdte a HVG HR Centernél, ahol később senior account, majd employer branding termékfelelős lett, és olyan elismert márkáknak nyújtott HR és employer branding megoldásokat, mint a Rossmann vagy a Vodafone. 2017 óta tanácsadóként támogatja a vállalatok munkáltatói márkaépítését.

2018-ban Töviski Gáborral közösen megalapították a Morselli Employer Branding Ügynökséget, ahol teljes körű employer branding megoldásokat kínálnak kis-, közép- és nagyvállalatok számára a stratégiától egészen a megvalósításig.

A cég színes és változatos portfóliójában megtalálható többek között a világ legnagyobb olajipari cégének leányvállalata, 5G hálózat és infrastruktúra fejlesztő vállalat, informatikai, valamint agrár, SSC és gyártócégek is.
Az elmúlt években számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt, jelentős tapasztalatot szerzett employer branding stratégiaépítés, márkaépítés és kampányok tervezése területén.

Az írás iránti szenvedélye a mai napig megjelenik munkájában a kampányok tervezésnél és szakmai cikkek írásánál egyaránt.