reklám
-
Noha ma már elképzelhetetlen, hogy az olimpiát reklámok és szponzorok nélkül rendezzék meg, nem volt ez mindig így a történelemben. Összeállítottam egy kis visszatekintést az első szponzortól az ambush marketingig.
-
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.
Legfrisebb cikkek
-
Az Egyesült Államok versenyhatósága után az Európai Bizottság is vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy korlátozza-e a B2B piaci versenyt, hogy az Amazon felvásárolja az iRobotot. A briteknél ez a vizsgálat már lezárul.
-
A TikTok nagyszerű választás, ha az ember egy meglepően jól működő algoritmus által a saját ízlésének megfelelően összeválogatott, magával ragadó tartalmakra vágyik. De vajon működnek-e ebben a környezetben a reklámok?
-
A legnagyobb amerikai e-kereskedelmi cég már több mint 10%-os részesedéssel rendelkezik az USA online hirdetési piacán. A vállalat az ország 3. legnagyobb digitális hirdetője.
E-ker hírszemle
-
Kevés dolog hívja fel jobban a figyelmet egy termékre, mint egy videó. Összegyűjtöttük, mire érdemes figyelni, ha webáruházunk számára egy terméket reklámozó videót készítenénk.
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
-
A Chrome böngésző február 15. óta szűri a bosszantónak ítélt hirdetéseket. Érdemes tudni, hogyan kerülhetjük el, hogy reklámjaink ebbe a kategóriába essenek.
Legfrisebb cikkek
-
A hirdetésblokkoló szoftverek a webáruházunk látogatottsági adatait is jelentős mértékben torzíthatják, megnehezítve az optimalizáláshoz szükséges döntéseket.