Skip to content

piackutatás

457220455_845694887749441_1191387813404721071_n
-
Örök kérdése az online kereskedőknek, hogy mivel tudnának még a kedvében járni vásárlóiknak. Egy friss felmérés kiderítette, hogy van egy olyan elvárás is, ami elég természetesnek hangzik, ám teljesítése igencsak próbára teheti a boltosok és logisztikai partnereik tudását.
Mire megy el 100 milliárd Ft? – videojáték piaci trendek
-
A videojáték piac idén elérte a százmilliárd forintos szinten, a növekedés belső struktúrája azonban átalakult. A Reacty Digital 2023 májusában vizsgálta meg a helyzetet, és többek mellett azt találták hogy e piac kivételt jelent – minden más részpiacon megtorpanást mértek.
GKI Digital
-
Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak.
Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
-
Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. A Reacty Digital és a LogiNet közzétette friss, reprezentatív Black Friday 2020 kutatását.
GKI Digital
-
2019-hez képest 34%-kal többet, csaknem bruttó 188 milliárd forintot költöttünk online vásárlásra április, május és június során, miközben sok vállalkozás „növesztett” hirtelen internetes lábat.
A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban
-
Megjelent a GLAMI Fashion (Re)search piackutatás-sorozat legújabb felmérése, amely a koronavírus magyar lakosságra gyakorolt hatásával és jövőbeni vásárlási szokásaival foglalkozik.
Ecommerce Hungary: Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban
-
Az Árukereső.hu és a GKI Digital közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozata alapján a tavalyi év első feléhez képest 16,4%-os növekedési ütemet mutatva, idén nettó 207,5 milliárd forint volt a hazai internetes kiskereskedelem féléves forgalma.
7 tipp a weboldalad javításához az E-A-T irányelvekkel összhangban
-
Megkezdődött a Nagy Webáruház Felmérés 2019-es adatgyűjtése, a kitöltők között Ecommerce Expo jegyeket sorsolnak a szervezők.
A felnőtt magyar internetezők 91%-a, 5,4 millió ember vásárol online Magyarországon
-
Hazánkban az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját a jövőben vélhetően egyre inkább a vásárlás intenzitásának a növekedése jelentheti majd.
A húsvét az új karácsony - tapasztalatok nagyvállalati szemszögből
-
Az elmúlt hat év alatt megtízszereződött a hazai online fizetési piac, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére: a közhiedelemmel ellentétben a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is.