Skip to content

online piactér

462541049_519229727559559_8446795494629269933_n
-
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
shein
-
Aki még mindig az ezredfordulót követő nagy gazdasági menetelése alapján ítéli meg Kínát, az vélhetően – pestisesen szólva – le van maradva egy brosúrával. Vége azoknak az éveknek, amikor egymást követő fiatal generációk nyomultak be a munkaerőpiacra olcsó munkaerőt kínálva a végeláthatatlannak látszó fejlesztésekhez. És ezt a Shein in nagyon-nagyon megérzi.
fizz_krea01
-
A januári csendes startot követően a fizz.hu azzal a bejelentéssel került be a hazai ecommerce hírekbe, hogy máris a legnagyobbak közé vágyik. Az OTP Csoport online webáruházának ügyvezetőjét, Szőcs Andrást a remélt nagy hódítások előtt kértük fel egy Kosárérték nagyinterjúra.
FIZZ(1)(1)B
-
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
436656435_1194638755248798_4332686483793304689_n
-
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
webáruház
-
A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része. 
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
amazon3
-
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
b2b-advertisements
-
A figyelemfelkeltés mintha nem működne túl jól a B2B marketing világában. De miért nem sikerül az egyik vállalatnak a másik figyelmét felkeltenie? Két buktató, három válasz és négy felkiáltójel a megoldás.
Gerő Viktor: most jön el igazán a mi időnk
-
A Meska kívül-belül átalakult, sőt: Romániában is megjelent. A csendesen kezdett expanzióról és a kézműves piactérben rejlő lehetőségekről kérdeztük a cég régi-új társtulajdonosát.