Skip to content

Mito

Digitális stratégia élesben VI.: Így vágj neki az exportnak – Tartalommarketing és tartalmi ökoszisztéma
-
A cikk célja egy holisztikus szemlélet kialakítása, hogy a tartalommarketing szó hallatán ne csak egy blogbejegyzésre gondoljunk.
Digitális stratégia élesben V.: Így vágj neki az exportnak - Organikus növekedés
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Digitális stratégia élesben IV.: Így vágj neki az exportnak - Adat- és mérési stratégia
-
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
Digitális stratégia élesben III.: Így vágj neki az exportnak - Médiastratégia
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk harmadik részében azt járjuk körbe, hogyan lehet felépíteni működő digitális médiastratégiát egy külföldi piacon.
Digitális stratégia élesben II.: Így vágj neki az exportnak
-
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk következő részében megvizsgáljuk, hogyan válasszuk ki a legnagyobb üzleti potenciállal bíró exportpiacot, és hogyan készítsük elő a piacra lépést.
Digitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak
-
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.
Miért eshetett vissza a weboldalad organikus forgalma?
-
A forgalom-visszaesésnek számos oka lehet egy weboldal esetén. Áttekintjük a legfontosabbakat, és hogy miként kerülheted el a buktatókat.
Hozz létre megtérülő Shopping kampányokat!
-
A Shopping hirdetések segítségével a felhasználók már kattintás előtt össze tudják hasonlítani képek és árak alapján a keresésükre megjelenő termékeket.
A sütik utáni (szép?) új világ, avagy hová lesznek a látogatók adatai?
-
A Google még 2019-ban jelentette be, hogy a Chrome hamarosan nem fogja támogatni a harmadik féltől származó sütik használatát. Hogyan fogja ez a változás érinteni az online hirdetőket és ügyfeleket?
Fürjes Ádám
-
A Rossmann webshopjának vezetője.